• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3983 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

چهارمين دوره جايزه فرشته با موضوع آژير قرمز

شهركتاب فرشته چهارمين دوره از «جايزه فرشته» را در دو حوزه داستان كوتاه و عكس برگزار مي‌كند.
به گزارش روابط‌عمومي شهركتاب فرشته، اين مجموعه با هدف ترويج فرهنگ كتاب‌خواني و حمايت از نويسندگان و هنرمندان مستعد، چهارمين دوره از مسابقه «جايزه فرشته» را در دو حوزه داستان كوتاه و عكس و با موضوع «آژير قرمز» برگزار مي‌كند.  در بخش داستان كوتاه آثار ارسالي بايد در فرمت doc يا docx بوده و حداكثر تعداد كلمات 3500 كلمه باشد. همچنين شركت‌كنندگان در اين رقابت نبايد اثر چاپ شده‌اي در قالب كتاب داشته باشند و آثار ارسالي نيز نبايد پيش از اين در هيچ مسابقه‌اي شركت كرده باشند. مضافا اينكه هر نويسنده امكان ارسال تنها يك اثر را به دبيرخانه «جايزه فرشته» خواهد داشت.  در بخش عكس نيز عكس‌ها بايد با ابعاد  DPI ۱۵۰ و طول عكس ۴۰ سانتي‌متر و فرمت آن jpg  باشند.
هر شركت‌كننده مي‌تواند حداكثر 3 عكس به دبيرخانه ارسال كند و عكس‌ها نيز بايد بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد. در اين بخش نيز عكس‌هاي ارسالي نبايد در مسابقه يا جايزه ديگري حائز رتبه يا مقام شده باشند.
علاقه‌مندان براي تكميل فرم ثبت نام آنلاين و ارسال آثار خود مي‌توانند به وب‌سايت شهركتاب فرشته به نشاني: fereshtehbookcity.com  مراجعه كنند.   مهلت ارسال آثار از يكم دي‌ماه 1396 لغايت سي‌ويكم فروردين ماه 1397 خواهد بود. لازم به ذكر است ارسال آثار به دبيرخانه جايزه فرشته به منزله واگذاري حقوق مادي و معنوي اين آثار به شهركتاب فرشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون