• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3988 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۹ دي

گزينه‎هاي جديد بارسلونا براي خريد در ماه ژانويه

يكي از اين چهار نفر!

بارسلونا براي بازار نقل و انتقالات ژانويه به غير از دو بازيكن كه از پيش روي آنها تمركز داشت، ۴ گزينه جديد هم براي تقويت تركيبش انتخاب كرده است.
در حال حاضر بسيار سخت است كه پيش‌ بيني كنيم در پايان ژانويه تركيب بارسا به چه شكل خواهد بود، اما چيزي كه قطعي است اينكه بازيكناني اضافه خواهند شد و بازيكناني از تيم خواهند رفت.
دو بازيكني كه اولويت بارسا هستند آنتون گريزمن و فليپه كوتينيو هستند. درباره اولي كار كمي پيچيده شده و دليلش هم شكايت اتلتيكو از بارسا به فيفا براي مذاكره اين تيم با بازيكني كه قرارداد دارد، است. دومي هم بازيكني است كه بارسلونا هنوز به جذبش اميد دارد، اما اين را هم به تازگي فهميده كه تيم انگليسي فعلا تصميمي براي مذاكره ندارد. با اين حال بارسا بي‌صبرانه منتظر است تا بازار نقل و انتقالات زمستاني كارش را آغاز كند و باز هم براي اين دو بازيكن تلاش كند.
بارسا به غير از اين بازيكنان ۴ گزينه ديگر هم براي تقويت تركيبش دارد. فكير از ليون كه قيمتش زير ۵۰ ميليون يورو نخواهد بود و ۲۴ سال سن دارد، آرتور گرميو كه بارسا با او مذاكراتي هم داشته و گفته مي‌شود سبك بازي‏اش شبيه به ژاوي هرناندس است، اوزيل از آرسنال كه در ماه ژوئن به پايان قراردادش با توپچي‎ها مي‏‎رسد و اسكار، بازيكن سابق چلسي كه در ليگ چين است و دستمزد سالانه ۲۴ ميليون در سال مي‌گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون