• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3191 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند

خبر كوتاه

حداد عادل:

ايمان به‌خدا، وحدت و اطاعت از رهبري رمز موفقيت نظام است

غلامعلي حداد عادل عصر ديروز در همايش بصيرت سياسي در پرتو اصولگرايي در بوشهر اظهار داشت: انسان با‌بصيرت كسي است كه مي‌تواند وراي ظاهر، باطن را تشخيص دهد، نه اينكه غيب‌گو باشد اما عقل و فكر خود را به كار مي‌اندازد و مي‌فهمد پشت اين ظاهرچه باطني است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: به بركت بصيرت سياسي است كه استقلال به دست آورديم و اين كشوري است كه در جنگ محتاج سيم خاردار بود و دشمن از فروختن سيم خاردار به كشور خودداري مي‌كرد اما اكنون ارتش و سپاه در رزمايش آمادگي بي‌بديلي دارند و اينها همه از نتايج انقلاب است. حداد عادل گفت: ايران امروز كشوري اثرگذار در منطقه است و اين تاثيرگذاري را با پول خرج كردن و ترور به دست نياورده بلكه به بركت صداقتي كه در پيام خودش داشته اين اثرگذاري را به دست آورده است. حدادعادل اضافه كرد: بايد رمز پيروزي خود را بشناسيم، رمز توفيق اين ملت بايد هرچه بيشتر بيان شود و سّر اين پيروزي، ايمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبري است، بدانيد دشمنان اين انقلاب اين سه ركن را نشانه گرفته‌اند و در درجه اول تلاش دارند مردم را بي‌ايمان كنند به‌طوري‌كه يكي از ماموريت‌هاي اصلي شبكه‌هاي ماهواره‌اي بي‌ايمان كردن مردم است.

 

اعلام مراسم تشييع و ترحيم مرحوم سيدصادق طباطبايي

پيكر مرحوم دكتر سيدصادق طباطبايي امروز پنجشنبه تشييع خواهد شد. به گزارش جماران، تشييع دكتر سيدصادق طباطبايي (ره) پس از انتقال پيكر آن مرحوم از آلمان به ايران، صبح روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از حسينيه جماران انجام مي‌شود. همچنين مراسم ترحيم آن مرحوم، جمعه، ساعت 16 الي 18 در حسينيه شماره 2 جماران برگزار مي‌شود.

 

تعيين هفته‌هاي كاري مجلس تا پايان سال

هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي ضمن اعلام تعيين هفته‌هاي كاري و تعطيلي مجلس تا پايان سال اعلام كرد كه نخستين جلسه مجلس در سال آينده يكشنبه (16 فروردين) برگزار مي‌شود. به‌گزارش ايسنا، طبق اطلاعيه هيات رييسه مجلس، جلسات علني مجلس تا چهارشنبه (13 اسفند) برگزار مي‌شود. اگر تا اين تاريخ بررسي لايحه بودجه به اتمام برسد مجلس جهت حضور نمايندگان در حوزه‌هاي انتخابيه يك هفته يعني از پنجشنبه (14 اسفند) تا شنبه (23 اسفند) تعطيل خواهد بود. بعد از آن مجددا مجلس يك هفته جلسه علني يعني از يكشنبه (24 اسفند) تا سه‌شنبه (26 اسفند) برگزار مي‌كند. مجلس از چهارشنبه (27 اسفند) تا شنبه (15 فروردين 94) تعطيل است؛ ايامي كه مختص به تعطيلات نوروزي است و بعد از روز يكشنبه (16 فروردين 94) نخستين جلسه‌اش را در سال جديد برگزار مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها