• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3223 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

سرخط خبرها

 احسان حدادي، نايب‌قهرمان پرتاب ديسك المپيك مي‌گويد نه مربي داريم، نه اردو و نه برنامه‌ريزي و با تعيين ورودي‌هاي جديد دووميداني براي المپيك ريو به نظرم كار براي حضور در اين بازي‌ها بسيار سخت شده است.
 رييس فدراسيون فوتبال تايلند به همراه دو نفر از نمايندگان اين فدراسيون جهت ملاقات با علي كفاشيان و بازديد از امكانات آكادمي ملي فوتبال روز دوشنبه به تهران مي‌آيند.
 حميد عليدوستي، سرمربي تيم ملي نوجوانان تاكيد دارد كه دو ماه آينده بايد تمركزمان بيشتر روي استعداديابي در شهرهاي مختلف و اضافه شدن افراد جديد به اردو باشد.
 طي حكمي از سوي مهدي تاج، نايب‌رييس فدراسيون و رييس سازمان ليگ فوتبال ايران، محمدرضا ساكت به عنوان مدير بازاريابي سازمان ليگ منصوب شد.
 پيمان اكبري به عنوان سرمربي تيم ملي واليبال دانشجويان ايران انتخاب شد.
 فدراسيون بسكتبال تيم «هفت الماس» قزوين را به خاطر داشتن پنج بازيكن دوپينگي تعليق كرد.
 بعد از استعفاي ماجك از سرمربيگري تيم ملي هندبال مردان، كميته‌ فني در نظر دارد يك مربي خارجي را جايگزين او كند. جلسه تعيين سرمربي از ميان 25 گزينه مدنظر فدراسيون سه‌شنبه در فدراسيون هندبال برگزار مي‌شود.
 انتخابات فدراسيون ورزش كارگري 9 ارديبهشت و انتخابات فدراسيون ورزش‌هاي رزمي چهارشنبه 16 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 فدراسيون جهاني وزنه‌برداري روي سايت خود فهرستي از وزنه‌برداراني قرار داده كه در سال 2015 به طور حتم از آنها تست دوپينگ گرفته خواهد شد. البته اعلام اين فهرست به اين معني نيست كه از بقيه وزنه‌برداران تست گرفته نمي‌شود و ممكن است در طول مسابقات مختلف يا در اردوها از آنها تست گرفته شود، اما از وزنه‌برداراني كه نام‌شان در اين ليست قرار دارد قطعا تست دوپينگ گرفته مي‌شود. كشورهاي چين و روسيه به ترتيب با 36 و 24 ورزشكار بيشترين نفرات را در اين فهرست 135 نفره دارند. از ايران نيز بهداد سليمي، كيانوش رستمي و نواب نصير شلال بايد تست دوپينگ بدهند.
 زلاتان ايبراهيموويچ كه به خاطر توهين به داوران ليگ فوتبال و كشور فرانسه چهار جلسه از همراهي تيمش محروم شده بود، به درخواست كميته ملي المپيك فرانسه، محروميتش به سه جلسه كاهش يافت.
 رونالدينيو ستاره پيشين بارسلونا شايعه‌هايي كه در مورد كناره‌گيري‌اش از فوتبال مطرح شده بود را رد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون