• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4607 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

جواد كاظم‌نسب الباجي نماينده مردم اهواز :

ادارات به ‌حالت نيمه‌تعطيل درآيند يا شيفتي كار كنند

پزشكان در روزهاي اخير اين سخنان كه ويروس كرونا در نقاط گرمسيري و آب و هواي گرم ضعيف‌تر است را منتفي دانسته‌اند. لذا حضور اين افراد و سفر به استان‌هاي گرمسيري تنها موجب اتلاف وقت خود آنها و اسباب دردسر و زحمت ساير استان‌ها مي‌شود؛ بهترين كار اين است كه مردم در منازل خود بمانند و از رفت و آمدهاي غيرضروري پرهيز كنند. به عقيده‌ من منزل افراد امن‌ترين مكان در اين فضا و براي اين شرايط است.

حرف من با مسوولان اين است كه اگر واقعا مي‌دانند كه اين ويروس مرگبار و شيوع آن رو به گسترش است، همچنين واكسن آن هنوز توليد نشده است، عادي اعلام كردن وضعيت ازسوي دولت و بازگشت ساعت كار ادارات به شرايط معمول اشتباه بوده و موجب خسارت‌هاي جبران‌ناپذير مي‌شود.

اينكه همزمان ادارات و بانك‌ها را باز نگه داريم و افراد را به محل كار بياوريم يا مجبور كنيم كه سر كار بروند و همزمان به مردم بگوييم كه در خانه‌ها بمانند، طبيعتا مردم بر اساس فشار اقتصادي تورم موجود و مشكلاتي كه دارند مجبور هستند به دنبال كارهاي روزمره خود بروند.

اكنون كاركنان دستگاه‌هاي اداري و اجرايي به دليل باز بودن ادارات سر كار مي‌آيند و اين مي‌تواند زمينه‌ساز آلوده شدن آنها به ويروس كرونا باشد كه در زمان بازگشت به خانه مي‌تواند زمينه بيماري ساير اعضاي خانواده را فراهم كند.

در اين شرايط خطرناك و بحراني لازم است دولت ادارات را نيمه‌تعطيل و با ساعت كاري كم يا افرادي را به صورت كشيك بگذارد تا از رشد بيشتر ويروس جلوگيري شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون