• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4679 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير

وزير آموزش و پرورش مطرح كرد

تحقق و سنجش‌پذيري و مدرسه‌محوري

وزير آموزش و پرورش، تحول‌آفريني، تحقق‌پذيري، شوق‌انگيزي، سنجش‌پذيري، زود بازده بودن، فراگيري و مدرسه محوري را از ويژگي‌هاي بسته‌هاي تحولي آموزش و پرورش برشمرد. به گزارش خبرگزاري مهر، محسن حاجي‌ميرزايي 
با اشاره به اهميت اجراي بسته‌هاي اجرايي تحولي كه منبعث از سند تحول آموزش و پرورش است، اظهار كرد: در تدوين بسته‌هاي اجرايي تحولي 6 شاخص؛ تحول‌‌آفريني، تحقق‌پذيري، شوق‌‌انگيزي، سنجش‌پذيري، زودبازده بودن، فراگيري و مدرسه‌محوري مدنظر بوده است.حاجي‌ميرزايي عملكرد هر بسته تحولي را به‌ طور مستقيم به عملكرد معاونت‌ها و سازمان‌هاي مجري وابسته دانست و اظهار كرد: سطح بلوغ سازماني در گرو عوامل دروني و محيطي متعددي است كه مهم‌ترين آنها سطح شايستگي‌هاي نيروي انساني است. لذا لازم است كليه مجريان و دست‌اندركاران اجراي بسته‌هاي تحولي، با مباني نظري سند تحول بنيادين و مفاهيم و آموزه‌هاي آن، آشنايي دقيق و عميق داشته باشند و در چارچوب فكري و نظري سند براي اجراي بسته‌هاي تحولي و نيز ساير برنامه‌هاي تحولي، برنامه‌ريزي و اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون