• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4897 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

كرونايي‌هاي نساجي 10 نفر شدند

به گزارش تسنيم، بازيكنان و اعضاي تيم فوتبال نساجي مازندران پس از مثبت شدن تست كروناي 7 عضو تيم، روز سه‌شنبه بار ديگر تست كرونا دادند كه در آزمايش جديد، جواب آزمايش كروناي 3 عضو ديگر اين تيم مثبت شد تا شمار كرونايي‌هاي نساجي به 10 نفر افزايش پيدا كند.
فرهاد كوچك‌زاده، سرپرست تيم فوتبال نساجي با اعلام اين خبر به تسنيم گفت: تست 3 نفر ديگر از اعضاي تيم مثبت شده اما هيچ‌كدام از آنها جزو بازيكنان نيستند و از اعضاي كادر فني هستند.
او ادامه داد: به اين ترتيب در مجموع تست كروناي 7 عضو كادر فني و 3 بازيكن تيم‌مان مثبت است اما مشكلي براي بازي با پرسپوليس نداريم و تا ساعتي ديگر نيز در جلسه هماهنگي پيش از بازي شركت خواهيم كرد.
اين شرايط در حالي به وجود آمده كه قرار است ديدار پرسپوليس و نساجي در هفته بيستم ليگ برتر امروز ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادي برگزار  شود.
وضعيت كرونايي‌هاي نساجي از اين جهت خطرناك است كه تيم پرسپوليس بعد از اين مسابقه بايد بلافاصله راهي هند شود تا در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حاضر شود و طبق اعلام اي‌اف‌سي هر بازيكني كه در ابتداي رقابت‌ها كرونا مثبت شود تمام تورنمنت را از دست خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون