• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۵ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4938 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

ويژه

افتتاح مدرسه در زبيد دبات استان خوزستان توسط بانك پاسارگاد

بانك پاسارگاد در ادامه ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، مدرسه‌اي 6كلاسه را در روستاي زبيد دبات از توابع شهرستان شوش استان خوزستان افتتاح كرد. بانك پاسارگاد در عمل به عنوان يكي از نهادهاي اقتصادي پيشرو در عرصه مسووليت اجتماعي توانسته خدمات بسياري را در اين حوزه به ملت عزيزمان ارايه دهد، يكي از حوزه‌هاي مهم مورد توجه اين بانك ساخت مدرسه و توجه به آموزش نسل آينده كشور است. به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، طي مراسمي كه با حضور جناب آقاي دكتر قاسمي مديرعامل بانك پاسارگاد، مهندس علي قرباني مدير كل سازمان نوسازي مدارس استان خوزستان، مسوولان آموزش و پرورش منطقه، جمعي از مسوولان محلي و مديران ارشد بانك‌ پاسارگاد برگزار شد، مدرسه پاسارگاد كه توسط بانك‌ پاسارگاد، در روستاي زبيد دبات ساخته‌‌ شده است، در تاريخ 4خرداد ماه افتتاح شد. اين مدرسه 6كلاسه در سه مقطع پيش دبستاني، ابتدايي و متوسطه اميدهاي آينده كشور عزيزمان ايران را پرورش مي‌دهد.

افتتاح چهارمين مدرسه ساخته‌شده توسط بانك پاسارگاد

بانك‌ پاسارگاد به‌صورت پيوسته اقدامات و فعاليت‌هاي متنوع و گسترده‌اي را در بخش‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، آموزشي و ورزشي و نيز اعطاي كمك‌هاي انسان‌دوستانه و خيرخواهانه با هدف مشاركت سازنده در توسعه اجتماعي به انجام مي‌رساند. از جمله اين اقدامات مي‌توان به ساخت مدرسه در مناطق آسيب‌ديده از سيل و زلزله و مناطق كمتر برخوردار استان‌هاي مختلف كشور اشاره داشت. در اين راستا بانك پاسارگاد همزمان با ايام آزاد‌سازي خرمشهر مدرسه‌اي را در شهر الوان از توابع شهرستان كرخه استان خوزستان افتتاح كرد. آقاي دكتر قاسمي مديرعامل بانك پاسارگاد در اين مراسم كه با حضور مدير كل نوسازي استان خوزستان و جمعي از مديران استاني و محلي برگزار شد، ضمن اشاره به فعاليت‌هاي گسترده بانك در حوزه مسووليت اجتماعي و عملكرد بانك به عنوان اولين بانك در ارايه گزارش سالانه مسووليت اجتماعي، به بخشي از كارهاي انجام‌شده در حوزه مسووليت اجتماعي اشاره داشت. وي در اين خصوص افزود: از جمله كارهاي انجام‌شده توسط بانك در حوزه ساخت كتابخانه است، تاكنون 17 كتابخانه توسط بانك ساخته شده است و در حوزه مدرسه‌سازي نيز ساخت25 مدرسه را تاكنون به انجام رسانده‌ايم كه اين مدارس به خصوص در مناطق سيل‌زده ساخته شده‌اند و در حدود 11 مدرسه ديگر نيز در استان لرستان بنا خواهيم نمود و به ياري خداوند متعال در راستاي افزايش معنويت و آموزش كشور گامي موثر برخواهيم داشت.

آمادگي روبيكا براي ميزباني رسانه‌اي از نامزدهاي انتخابات

به منظور حضور هر چه بيشتر نامزدها در فضاي مجازي، «روبيكا» در آستانه برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري، براي ميزباني از نامزدها اعلام آمادگي كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با نزديك شدن به موعد انتخابات رياست‌جمهوري ۱۴۰۰ و مشخص شدن اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت‌شده توسط شوراي نگهبان، رفته‌رفته بر حرارت گپ و گفت‌هاي مردمي و محافل سياسي افزوده است. در همين راستا «روبيكا» به عنوان سوپر اپ ايراني در اين روزهاي همه‌گيري ويروس كرونا جهت ايجاد شور انتخاباتي و حضور نامزدها در فضاي مجازي آمادگي خود را براي ميزباني از نامزدهاي رياست‌جمهوري با هدف ارايه برنامه‌ها، برگزاري مناظرات زنده، بيان ديدگاه‌ها و به خصوص گفت‌وگوي صوتي با كاربران در قالب اتاق اعلام كرد. با توجه به ماموريت روبيكا كه فراهم كردن ساده‌ترين، سريع‌ترين، به‌صرفه‌ترين و در عين حال، امن‌ترين امكانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانين جاري كشور عنوان شده است، به نظر مي‌رسد در صورت تمايل، فرصت عادلانه‌اي در اختيار نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري براي ارايه هرچه شفاف‌تر برنامه‌هاي‌شان است كه نهايتا افزايش مشاركت همگاني در انتخابات پيش‌رو را به دنبال خواهد داشت.


ذوب‌آهن به پروژه‌هاي زيست‌محيطي نگاه ريالي ندارد

معاون بهره‌برداري ذوب‌آهن اصفهان با تاكيد بر اينكه ذوب‌آهن در پروژه‌هاي زيست‌محيطي نگاه ريالي به موضوع ندارد، گفت: برآوردهاي انجام شده براي تعويض درب‌‌هاي فلكسيبل نزديك به ۷ ميليون دلار بود كه با كمتر از نصف اين عدد اين درب‌‌ها بومي‌سازي شد. مهرداد تولاييان درباره بومي‌سازي درب‌هاي فلكسيبل ذوب‌آهن، اظهار كرد: اهميت اين پروژه براي ذوب‌آهن بيشتر مربوط به مباحث محيط‌زيست است. او گفت: ذوب‌آهن اصفهان با تعويض درب‌هاي فلكسيبل مربوط به باتري شماره ۳ واحد كك‌سازي از نشت گازهاي زايد از اطراف باتري‌ها جلوگيري كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون