• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4992 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ مرداد

جزيياتي از جشنواره تك‌نوازان دف

دبير هشتمين جشنواره سراسري تك‌نوازان دف با اشاره به پيك جديد شيوع بيماري كوويد از به تعويق افتادن بخش رقابتي اين رويداد خبر داد. مهدي غلامي نوازنده و دبير هشتمين جشنواره سراسري تك‌نوازان دف در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نحوه برگزاري بخش رقابتي اين رويداد بيان كرد: با توجه به پيك جديد شيوع بيماري كوويد۱۹ و شرايط خطرناكي كه در اغلب شهرهاي كشور حاكم است تصميم گرفتيم تا با هدف حفظ سلامتي هنرمندان شركت‌كننده، اعضاي محترم هيات انتخاب و داوران و البته همراهي با كادر درمان كه طي هفته‌هاي اخير به‌شدت درگير رسيدگي به بيماران هستند، تاريخ برگزاري بخش رقابتي جشنواره را به زمان ديگري موكول كنيم.
او افزود: با مساعدت مديريت فرهنگسراي بهمن، همراهي ستاد برگزاري جشنواره و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، مرحله رقابتي و اختتاميه هشتمين جشنواره سراسري تك‌نوازان دف به بعد از ايام سوگواري ماه‌هاي محرم و صفر و در هفته وحدت موكول خواهد شد. اين در حالي است كه ما تا روز بيست و پنجم مرداد ماه آثار را بررسي و روزهاي بيست و ششم و بيست و هفتم مرداد نيز اسامي هنرمندان و آثار راه يافته به بخش نهايي جشنواره را معرفي خواهيم كرد.
دبير هشتمين جشنواره سراسري تك‌نوازان دف در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود گفت: تاكنون بالغ بر ۵۰۰ اثر از هنرمندان ايران و هشت كشور ديگر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده كه اميدوارم بعد از پايان ايام محرم و صفر كه جشنواره را برگزار مي‌كنيم اين فرصت را داشته باشيم كه شرايط حضور هنرمندان خارجي در جشنواره را نيز مهيا كنيم كه اين به ‌طور حتم بستگي به شرايط كرونا و امكانات دارد كه قطعا مي‌تواند در گسترده‌تر شدن برگزاري يك رويداد مهم موسيقايي كمك كند.
غلامي از پرسنل فرهنگسراي بهمن براي هرچه بهتر برگزار كردن جشنواره سراسري تك‌نوازان دف قدرداني و تاكيد كرد كه هرگونه تغيير و تصميم‌گيري تازه در نحوه برگزاري جشنواره از طريق خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي رسمي كشور به اطلاع علاقه‌مندان و هنردوستان مي‌رسد.
فريد يداللهي، رضا دربندي، نبيل يوسف شريداوي، زانيار حسامي، مهدي غلامي اعضاي هيات داوران، حسن آزاده‌فر، بهروز قهاري و نيما حدادي اعضاي هيات انتخاب و آيدا اميري مقدم دبير مسوول دبيرخانه اعضاي ستاد اجرايي هشتمين جشنواره سراسري تك‌نوازان دف را تشكيل مي‌دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها