• ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5005 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۱ مرداد

رصد مداوم ديدگاه مخاطبان پرتال آبفاي استان اصفهان

ديدگاه مخاطبان پرتال آبفاي استان اصفهان به صورت مداوم و هر روز رصد مي‌شود. مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: همه روزه پس از انتشار اخبار در پرتال اين شركت به نشانيwww.abfaesfahan.ir تعدادي از مخاطبان در بخش «ديدگاه» كه در قسمت پاياني هر خبر قرار دارد، اقدام به نوشتن نظرات، انتقادها و پيشنهادهاي خود مي‌كنند كه اين ديدگاه‌ها هر روز توسط كارشناسان روابط عمومي رصد و براي تهيه پاسخ مناسب به معاونان و مديران مربوط ارسال مي‌شود. مهرداد خورسندي افزود: همچنين در پرتال آبفاي استان اصفهان بخش‌هايي با عنوان «ارتباط با ما»، «ارتباط با مديرعامل» و «ارتباط با مديران خودگردان» وجود دارد كه بسياري از مشتركين شركت، سوالات و درخواست‌هاي خود را در آن مطرح مي‌كنند. وي افزود: دفتر روابط عمومي نيز اين درخواست‌ها را جمع‌آوري و جهت تهيه پاسخ مناسب به حوزه‌هاي مختلف ارجاع مي‌دهد. سخنگوي آبفاي استان اصفهان با بيان اينكه از ابتداي تيرماه سال جاري تاكنون تعداد 254 ديدگاه از سوي مخاطبان در پرتال شركت ثبت و براي 168 ديدگاه، پاسخ مناسب تهيه و منتشر شده است، افزود: در بسياري از موارد، درخواست‌هاي مخاطبان نياز به پيگيري تلفني و حضوري دارد كه توسط مديران و كارشناسان حوزه‌هاي مختلف انجام مي‌شود. مدير روابط عمومي آبفاي اصفهان در پايان سخنانش به افزايش تعداد تماس‌هاي مردمي با سامانه 122 در تابستان امسال به دليل كاهش شديد فشار و قطع آب در شبكه آبرساني اصفهان بزرگ اشاره كرد و گفت: به منظور كاهش زمان انتظار شهروندان، فرمي با عنوان «سامانه 122» در پرتال شركت اضافه شده است كه مشتركين مي‌توانند درخواست خود را در اين فرم ثبت و پيگيري كنند و نياز به برقراري ارتباط تلفني ندارند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون