• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5032 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۳۱ شهريور

ويژه

نسخه جديد «شاد» همزمان با آغاز سال‌تحصيلي جديد رونمايي شد
نسخه جديد شبكه آموزشي دانش‌آموزي يا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد رونمايي شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مراسم رونمايي رسمي از نسخه جديد پلتفرم آموزشي شاد صبح روز 30 شهريورماه 1400 با حضور عليرضا كاظمي، سرپرست وزارت آموزش‌و‌پرورش و مهدي اخوان بهابادي، مديرعامل همراه اول در ساختمان مركزي اين وزارتخانه برگزار شد. كاظمي، سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در اين مراسم با بيان اينكه خوشحالم در آستانه سال تحصيلي جديد شاهد رونمايي از اين اپليكيشن هستيم، اظهار كرد: به سهم خودم از تيم طراحي و توسعه‌دهنده شاد تشكر مي‌كنم؛ «شاد» امروز يكي از بزرگ‌ترين دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران در دوران كرونا است و در شرايط فعلي به عنوان شبكه اصلي آموزش و در پساكرونا هم به عنوان بخش مكمل در كنار سيستم تعليم و تربيت خواهد بود. مهدي اخوان بهابادي، مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران نيز در اين مراسم با بيان اينكه امسال نيز مانند سال گذشته تامين زيرساخت‌هاي موردنياز «شاد» را به بهترين شكل انجام داديم، اظهار كرد: «شاد» پيشرفت‌هايي به نسبت سال گذشته با هدف ارتقاي سطح كيفيت داشته است كه نسخه جديد آن همزمان با بازگشايي مدارس، قابل استفاده توسط كاربران خواهد بود. براساس اين گزارش، در جريان اين مراسم كه نسخه جديد شاد در راستاي پايداري بيشتر و ارتقاي كيفيت در سرويس‌دهي رونمايي شد، داراي قابليت‌هاي كليدي نظير داشبوردهاي مديريتي ويژه براي نظارت هرچه بيشتر مديران مدارس بر كيفيت آموزشي، امكان برقراري مكالمات گروهي با هدف افزايش سرعت ارتباطي بين دانش‌آموزان و معلمان، اضافه شدن موتور جست‌وجوگر شادبين، طراحي رابط كاربري جديد با هدف ماندگاري و حضور هرچه بيشتر دانش‌آموزان و فعاليت مركز مانيتورينگ هفت در بيست‌وچهار اين پلتفرم است.


ديدار با كاركنان ايثارگر و خانواده شهداي شركت بهره‌برداري متروي تهران
نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به مناسبت هفته دفاع مقدس با كاركنان ايثارگر، آزاده، جانباز و خانواده معظم شهداي شاغل در شركت ديدار كرد. 
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، علي عبداله‌پور نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با حضور در بين كاركنان شاغل رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده معظم شهدا در اين شركت با اهداي لوح تقدير و هديه از رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي اين عزيزان قدرداني كرد. علي عبداله‌پور با اشاره به اينكه رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ اين شركت هستند، افزود: اتفاقات خوبي كه در شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه مي‌افتد از وجود ارزشمند افرادي، همچون اين عزيزان است.


پله‌هاي برقي ايستگاه تجريش فعال شدند
مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از فعال شدن پله‌هاي برقي ايستگاه تجريش كه به علت اختلال شبكه فاضلاب در سطح خيابان و نفوذ آب به اين ايستگاه خاموش شده بودند، خبر داد.به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ اختلال در شبكه فاضلاب موجب ريزش آب به داخل ايستگاه تجريش در خط يك متروي تهران و روي پله‌هاي برقي شده بود كه جهت حفظ ايمني بيشتر مسافران و تجهيزات، از روز يكشنبه ۲۸ شهريورماه تعدادي از پله‌هاي برقي كه در مسير ريزش آب قرار داشتند خاموش شدند كه با پيگيري‌هاي انجام‌شده توسط شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه ظرف ۴۸ ساعت مشكل برطرف شد و پله‌هاي برقي كه به اين دليل خاموش شده بودند از بعدازظهر روز دوشنبه ۲۹ شهريورماه وارد چرخه بهره‌برداري شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون