• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5100 -
  • ۱۴۰۰ جمعه ۲۶ آذر

اخبار

انهدام باند سارقان ۹ ميلياردي

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري اعضاي باند ۵ نفره سارقان شركتي معتبر در كهريزك خبر داد و گفت: «متهمان از انبار شركت ۹ ميليارد ريال اموال باارزش سرقت كرده بودند.» به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوستعلي جليليان در تشريح اين خبر گفت: «در ارديبهشت‌ماه امسال در پي وقوع يك فقره سرقت از انبار شركت معتبري در كهريزك بررسي موضوع در اختيار ماموران كلانتري قرار گرفت.» او در ادامه گفت: «بررسي‌هاي پليس نشان از اين داشت كه اعضاي يك باند ۵ نفره اموال با ارزش شركت را سرقت كرده‌اند و كارشناسان ارزش ريالي اموال سرقتي را ۹ ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.» فرمانده انتظامي شهرستان ري گفت: «در چند عمليات مستقل و منسجم ۴ تن از اعضاي اين باند بازداشت، ولي سركرده باند با اطلاع از اينكه اعضاي باندش دستگير شده‌اند از محل متواري شد.» اين مقام انتظامي گفت: «با هوشمندي ماموران كلانتري ۱۷۰ كهريزك در نهايت مخفيگاه سركرده باند نيز در محدوده كهريزك شناسايي و ماموران با هماهنگي‌هاي قضايي او را در مخفيگاهش دستگير كردند.» به گفته سرهنگ جليليان متهم در پي‌جويي‌هاي پليسي به شناسايي انبار و سرقت از انبار شركت در چندين مرحله معترف شد. فرمانده انتظامي شهرستان ري گفت: «متهم پس از پايان تحقيقات و تشكيل پرونده با دستور قضايي روانه زندان شد.»


۲كشته در محور كهنوج -منوجان
برخورد خودروي پژو و كاميونت در محور كهنوج-  منوجان، جان ۲نفر را گرفت و ۲مصدوم را روانه بيمارستان كرد. رييس مركز پيش بيمارستاني منوجان گفت: «بر اثر برخورد خودروي پژو۴۰۵ و كاميونت ايسوزو در محور كهنوج- منوجان (محدوده سرراس)، ۲سرنشين پژو در صحنه جان باختند و ۲مصدوم نيز با كمك عوامل اورژانس جاده‌اي به بيمارستان منتقل شدند.» مجيد صادقي گفت: «در اين حادثه رانندگي، حجت‌الاسلام مناقبيان امام‌جمعه سابق جاسك و جزيره هرمز و همسر او به علت شدت جراحات واردشده جان خود را از دست دادند.» به‌ گفته او به ‌علت راهبندان خودرو‌ها در هر دو خط رفت و برگشت، نيرو‌هاي امدادي اورژانس، خودروي خود را دور از محل حادثه رانندگي متوقف كردند و پياده به محل حادثه رفتند.


راز قتل دو زن جوان  در آزادشهر افشا شد 

قاتل دو زن جوان به همراه همدستش طي كمتر از ۲۴ ساعت دستگير شد. جانشين فرمانده انتظامي آزادشهر از كشف راز قتل دو خانم بر اثر اختلافات خانوادگي و دستگيري قاتل به همراه همدستش طي كمتر از ۲۴ ساعت در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ محمدرضا ميردار گفت: «در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر مفقودي دو خانم با هويت معلوم، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي آزادشهر قرار گرفت.» جانشين فرمانده انتظامي آزادشهر گفت: «با حضور كارآگاهان پليس آگاهي از محل زندگي افراد مفقودي كه يك ساختمان مسكوني بود، دلايل و مداركي دال بر احتمال وقوع جنايت به دست آمد.» او در ادامه گفت: «با تحقيقات گسترده پليسي و كار تخصصي انجام‌شده، سرنخ‌هايي از وجود اختلافات خانوادگي و همسر سابق يكي از افراد مفقودي در اين پرونده به دست آمد.» ميردار گفت: «با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگير و به پليس آگاهي منتقل كه پس از روبروشدن با دلايل و مستندات ارايه‌شده از سوي پليس به بيان حقايق لب به اعتراف گشود و به قتل دو خانم در منزل مسكوني خود و انتقال اجساد به خارج از محدوده شهرستان اعتراف كرد.» جانشين فرمانده انتظامي آزادشهر با اشاره به دستگيري همدست قاتل در يك عمليات پليسي، گفت: «با حضور دادستان و ماموران پليس آگاهي، اجساد هر دو خانم در كنار رودخانه نزديك منطقه آق‌امام كشف و به جهت سير مراحل قانوني به پزشكي قانوني منتقل شد.» او گفت: «متهمان با تشكيل پرونده به جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.»


خودربايي پسر نوجوان  براي رسيدن به اموال پدر

پسرجواني كه اقدام به طرح خودربايي براي دستيابي به ثروت پدرش كرده بود، از سوي ماموران پليس پايتخت دستگير شد. حدود دو هفته پيش مردي كه داراي وضع مالي خوبي بود با مرجوعه قضايي به پليس مراجعه و اعلام كرد كه پسر ۱۷ ساله‌اش صبح امروز از خانه خارج شده و ديگر به خانه برنگشته است. براساس گزارشي از ايسنا، اين مرد به ماموران گفت: «چند ساعت پس از بي‌خبري از فرزندم، شماره‌اي ناشناس با من تماس گرفته و اعلام كرد كه شاهين را به گروگان‌ گرفته‌اند و اگر جان شاهين برايم اهميت دارد بايد بدون آنكه موضوع را به پليس اطلاع دهم، يك ميليارد ريال به آنان بدهم. اما من تصميم گرفتم حتما پليس را در جريان اين ماجرا قرار دهم.» با توجه به اعلام گزارش آدم‌ربايي، تيمي ويژه از ماموران پليس آگاهي، رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار داده و ابعاد مختلف اين پرونده را مورد بررسي قرار دادند. در همين راستا نيز از شاكي خواسته شد كه با آدم‌ربايان قراري گذاشته و مبلغ مذكور را در اختيارشان قرار دهد. اين اقدام نيز انجام شده اما به محض انتقال وجه، ماموران يكي از آدم‌ربايان را در محل قرار كه در شرق تهران واقع شده بود، دستگير كردند.با دستگيري فرد آدم‌ربا، او لب به اعتراف باز كرد و گفت كه نقشه آدم‌ربايي را فرزند شاكي كشيده و در واقع موضوع خودربايي بوده و آدم‌ربايي در كار نبوده است. فرزند شاكي با توجه به وضع مالي خوب پدرش به آنها وعده داده بود كه با انجام اين كار درصدي از مبلغ اخذشده را به آنان خواهد داد و مابقي را براي خودش نگه ‌مي‌دارد. با كسب اين اطلاعات ماموران به محل اختفاي اين افراد رفته و علاوه بر دستگيري همدست اين آدم‌ربا، فرزند شاكي را نيز بازداشت كردند كه تمامي اين افراد به ساختگي بودن جرم خود اعتراف كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون