• ۱۴۰۳ يکشنبه ۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5106 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ دي

ويژه

تقدير وزير نيرو از سرپرست شركت توزيع نيروي برق مازندران
با كسب رتبه دوم شركت توزيع برق مازندران در جشنواره پژوهش و فناوري در حوزه صنعت برق كشور در سال 1400، مــهـنـدس محرابـيـان وزيــر نـيــرو با اهــداي لــوح ســپاس از سيد كاظم حسيني كارنامي سرپرست شركت توزيع نيروي برق تقدير به عمل آورد. در قسمتي از اين لوح آمده است: 
دستيابي به اهداف علمي و پژوهشي صنعت آب و برق، مرهون تلاش مديران، متخصصين و محققيني است كه با همت والاي خود بر موانع موجود غلبه كرده و تمامي توان خود را صرف به‌كارگيري ايده‌هاي جديد براي ارتقاي اين صنعت زيربنايي مي‌كنند.


رونمايي از 9 طرح و دستاوردهاي پژوهشي آبفاي استان اصفهان
همزمان با جشنواره پژوهش و فناوري وزارت نيرو سال 1400 از 9 طرح پژوهشي آبفاي استان اصفهان رونمايي شد. اين طرح‌ها شامل «هوشمندسازي شبكه توزيع آب با استفاده از هوش مصنوعي»، «طرح جامع خودكار تصفيه فاضلاب شهري به وسيله تالاب‌هاي هيبريدي»، «شناسايي، تعيين مقدار و بررسي ميزان حذف ميكروپلاستيك‌ها در تصفيه‌خانه‌هاي آب»، «مهندسي معكوس پمپ سرباره و ساخت دستگاه چربي‌گير فاضلاب شهري»، «طراحي و استقرار سامانه جامع تحقيقات آب و فاضلاب كشور»، «طراحي و ساخت دستگاه ريشه‌بر توربيني قابل تنظيم»، «توليد محلول پاك‌كنندگي چربي در تاسيسات آب و فاضلاب و صنايع مشابه»، «كتاب اصول بهره‌برداري و نگهداري در تصفيه‌خانه‌هاي آب» و «كتاب تاريخ آب و فاضلاب اصفهان» است كه با حضور علي‌اكبر محرابيان وزير نيرو از آنها رونمايي شد. طرح‌هاي يادشده به همت تعدادي از مديران و كارشناسان آبفاي استان اصفهان و با همكاري چند تن از استادان و پژوهشگران دانشگاه‌هاي صنعتي و علوم پزشكي اصفهان در يك‌ سال اخير به اجرا درآمده است. علاوه بر اين همزمان با گشايش جشنواره پژوهش و فناوري وزارت نيرو 1400، غرفه دستاوردهاي پژوهشي آبفاي استان اصفهان آغاز به كار كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون