• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5119 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ دي

نگاهي به تصادفات جاده‌اي ديروز

اين حوادث براي شماست!

تا اين سانحه «تصادف» براي هر كدام از ما رخ ندهد تصادفات جاده‌اي را در ايران جدي نخواهيم گرفت، اما گاهي انتشار اين خبرها بايد درس عبرتي شود براي ديگران. متاسفانه نه تنها درس عبرتي نمي‌شود بلكه باز هم رخ مي‌دهد و باز هم رخ خواهد داد. تا مادامي كه براي هر كدام از شهروندان رخ ندهد آن را باورپذير قلمداد نخواهند كرد. در اين گزارش فقط نگاهي بر تصادفات روز شنبه خواهيم داشت كه تعداد آن نيز كم نبوده است.
۸ كشته و سه زخمي  در تصادف زنجيره‌اي منوجان
۸ نفر در تصادف زنجيره در منوجان جان باختند و ۳ نفر نيز زخمي شدند. اين تصادف درمحور منوجان به هشتبندي رخ داد و سبب كشته و مصدوم شدن برخي از افراد در اين تصادف شد. رييس اورژانس جيرفت در اين باره اعلام كرد كه در اين تصادف ۵ وسيله حمل ‌‌و‌نقل با يكديگر برخورد كردند كه سه دستگاه آمبولانس به محل تصادف ارسال شد، اما به دليل حمل سوخت قاچاق در يكي از خودروها و بروز آتش‌سوزي، هشت نفر كه در اين خودروها گرفتار شده بودند جان باختند.
تصادف زنجيره‌اي ۲۸ ‌خودرو  در محور اهواز-  رامهرمز
براساس اعلام مركز فوريت‌هاي ۱۱۵ خوزستان، مه‌گرفتگي و كاهش ديد ناشي از آن، سبب تصادف زنجيره‌اي ۲۸ دستگاه خودرو در محور اهواز- رامهرمز شد.صبح ديروز حوالي ساعت ۷، وقوع تصادف زنجيره‌اي ۲۸ دستگاه خودرو در جاده اهواز به رامهرمز به مركز فوريت‌هاي ۱۱۵ استان اعلام شد. در اين تصادف كه در كيلومتر ۱۰ جاده اهواز- رامهرمز رخ داد، ۲۸ دستگاه از جمله پژو، پرايد، سمند و توسان در اين تصادف دچار آسيب شدند كه در طي آن يك نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به نزديك‌ترين مركز درماني منتقل شد.علت حادثه، كاهش ديد افقي در نتيجه افزايش غلظت مه‌گرفتگي بوده است كه به‌رغم احتياط بالاي بسياري از رانندگان، اين تصادف زنجيره‌اي رخ داد.
فوت يك نفر در آزاد راه خرم آباد-  پل زال 
نقص فني در ترمز باعث برخورد يكدستگاه تريلر به باجه اخذ عوارض و مرگ متصدي جايگاه شد.
سرهنگ دالوند رييس پليس راه فرماندهي انتظامي لرستان در اين خصوص گفته بود كه نقص فني در سيستم ترمز باعث برخورد دستگاه تريلر به باجه دريافت عوارض در آزادراه خرم‌آباد- پل زال و مرگ متصدي دريافت عوارض در اين آزادراه شد. اين تصادف در عوارضي آزادراه خرم‌آباد- پل زال در مسير انديمشك براي لحظاتي تردد را در اين آزادراه با مشكل مواجه كرد. اين عوارضي در انتهاي يك سرازيري در آزادراه خرم آباد- پل زال ايجاد شده و اين چندمين حادثه از اين دست است.
مصدوم شدن ۴ نفر در تصادف رانندگي در فومن
برخورد دو خودرو سواري در روستاي علي سراي فومن، ۴ مصدوم برجاي گذاشت.پيمان اسدي رييس اورژانس پيش بيمارستاني و مديريت حوادث گيلان درباره اين خبر اعلام كرد كه بر اثربرخورد سواري سراتو و پژو ۴۰۵، در محدوده روستاي علي سراي فومن، ۲ خانم ۲۵ و ۳۵ ساله و ۲ مرد ۳۰ و ۳۵ ساله مصدوم و راهي بيمارستان شدند.۲ گروه فوريت‌هاي پزشكي از گوراب پس و فومن، به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درماني اوليه و امدادرساني، مصدومان را به بيمارستان امام حسن فومن منتقل كردند. 
فوت يك پسر جوان
سيارك نوروزي مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تبريز، از فوت موتور سوار جوان در اثر برخورد به جدول مياني اتوبان در مسير وادي رحمت خبر داد. او در اين خصوص گفته بود كه موتور سوار جواني به هنگام حركت در مسير وادي رحمت تبريز با برخورد به جدول مياني مسير واژگون و در اثر شدت جراحت وارده به ناحيه سر جان باخت. آتش نشانان همان لحظه مشغول ايمن سازي محل حادثه و پيشگيري از حريق شدند. او به شهروندان توصيه كرد تا قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كرده و به‌ويژه موتور سيكلت سواران حتما از كلاه ايمني استفاده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون