• ۱۴۰۳ دوشنبه ۵ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5172 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ اسفند

در گفت‌وگو با رييس هيات‌مديره انجمن قير ايران اعلام شد

۱۸ تير به ‌نام روز صنعت قير ايران نامگذاري شد

داود محمدي رييس هيات‌مديره انجمن قير ايران پس از برگزاري آخرين جلسه هيات‌مديره اين انجمن در سال جاري اعلام كرد، به منظور ارتقاي علمي صنعت قير و توسعه فعاليت‌هاي پژوهشي - صنعتي و فن‌آورانه علاوه بر انجام اقدامات اصولي و زيربنايي، اعضاي هيات‌مديره انجمن تصميم گرفتند ۱۸ تيرماه سالروز تاسيس انجمن قير ايران را به عنوان روز صنعت قير ايران نامگذاري كنند.
داود محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار انجمن قير ايران، ارتقاي جايگاه صنعت قير در كشور، هماهنگي و هم‌افزايي هر چه بيشتر ميان فعالان اين صنعت به منظور افزايش كارآمدي و همچنين پاسداشت خدمات كارگران، متخصصان و مديران خدوم و گمنام اين عرصه را از ديگر اهداف برگزاري روز صنعت قير ايران بر شمرد. وي خاطرنشان كرد: تنها مورد مشابه اين موضوع در جهان مربوط به كشور بلژيك بوده كه روز ۲۳ مارس را به عنوان روز جهاني قير و آسفالت توسط انجمن قير و آسفالت بلژيك اعلام نموده است و همه ساله در اين تاريخ همايشي در شهر بروكسل برگزار مي‌شود. رييس هيات‌مديره انجمن قير ايران افزود: در نظر داريم در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز صنعت قير ايران برنامه‌هاي متنوعي را با همكاري و مشاركت دست‌اندكاران اين عرصه به ويژه دانشگاه‌ها و مراكز علمي فعال در اين حوزه برگزار كنيم.
محمدي در ادامه افزود: براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر روز صنعت قير ايران آماده دريافت نظرات و پيشنهادات دست‌اندركاران و فعالان اين صنعت در همه سطوح هستيم. وي در پايان اظهار اميدواري كرد: در سال جديد با حمايت دولت خدمتگزار و مجلس انقلابي و همدلي و همراهي مديران و كارشناسان و كارگران صنعت قير ايران اين صنعت نقش واقعي خود در توليد ملي، اشتغال‌زايي و ارزآوري براي كشور به نحو مطلوب ايفا نمايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون