• ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5177 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ فروردين

قطع ۲۰۰ درخت توسط مركز زلزله‌نگاري دانشگاه تهران در هفته گذشته

يك عضو شوراي اسلامي شهر تهران نسبت به قطع ۲۰۰ اصله درخت توسط مركز زلزله‌نگاري دانشگاه تهران انتقاد كرد و گفت: در حالي اين اتفاق افتاده كه آرم علم و دانش بر سردر اين مركز حك شده است.
ناصر اماني در جريان پنجاه‌‌وپنجمين جلسه شوراي شهر تهران گفت: متاسفم كه اولين تذكر خود در سال جديد بايد به موضوع قطع ۲۰۰ اصله درخت را توسط يكي از دستگاه‌هاي رسمي مطرح كنم. در ۱۰ فروردين ماه سال جاري گزارشي از قطع ۲۰۰ اصله درخت توسط يك دستگاه رسمي مستقر در خيابان خوارزمي (مركز زلزله‌نگاري دانشگاه تهران) مطرح شد و اين كار در آستانه روز طبيعت يك دهن‌كجي و تخريب محيط‌زيست به واسطه يك مركزي است كه آرم علم و دانش بر سردر آن حك شده است و اين اقدام به هيچ عنوان قابل پذيرش نيست.
اماني با بيان اينكه متاسفانه وضعيت درختان در تهران بحراني است، افزود: از شهروندان تهراني درخواست مي‌شود كه در صورت مواجهه با چنين مواردي آنها را از طريق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع دهند و شهرداري نيز سريعا به اين موارد ورود جدي داشته باشد.
در ادامه اين جلسه پرويز سروري، نايب‌رييس شوراي شهر تهران نيز با اشاره به درست بودن تذكر اماني در ارتباط با قطع ۲۰۰ اصله درخت، گفت: اين موضوع مهمي است و شهرداري نيز بايد آن را پيگيري كند و اين اتفاق در آستانه روز طبيعت تعجب‌آور است و شهرداري بايد با مسببين آن برخورد قانوني كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون