• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5219 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۸ خرداد

با گلزني سارا قمي و زهرا معصومي صورت گرفت

پير وزي ۶ امتيازي نماينده البرز مقابل ملوان

رقابت‌هاي هفته بيستم ليگ برتر بانوان كشور در شرايطي برگزار شد كه تيم فوتبال هيات البرز با گلزني سارا قمي بازيكن سابق ملوان توانست در ديداري ۶ امتيازي مقابل ملوان انزلي به پيروزي برسد و شانه به شانه ذوب آهن اصفهان در رتبه پنجم ليگ برتر بانوان بايستد.
سارا قمي كاپيتان تيم هيات البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص حواشي و حساسيت‌هاي اين بازي گفت: از نتيجه بازي هم خوشحالم و هم غمگينم. خوشحال از اين بابت كه توانستيم پاسخ زحمات مجموعه را با اين نتيجه بدهيم و غمگين به اين دليل كه تيم سابقم در اين بازي شكست خورد.
بازيكن برجسته تيم البرز درخصوص حاشيه‌هاي اين بازي و اعتراضات فراوان تماشاچيان به نحوه قضاوت داور عنوان كرد: با توجه به حساسيت‌هاي جدول، كسب پيروزي براي هر دو تيم مهم بود. هرچه بازي حساس‌تر باشد، اعتراضات به داوري هم بيشتر خواهد بود. شخصا نمي‌توانم درخصوص عملكرد داور نظر بدهم چرا كه تا زماني كه فيلم بازي بازبيني نشود، اظهارنظر دراين خصوص درست و منطقي نيست و مبتني بر احساسات است.
گفتني است دختران و بانوان البرزي استقبال شايان توجهي از بازي نماينده البرز داشتند و شور و نشاط فراواني در ورزشگاه انقلاب كرج حاكم بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون