• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5219 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۸ خرداد

خبر

مروري بر اخبار  متروپل

دادستان كل كشور در مورد نقش احتمالي دادستان آبادان در اين تخلفات گفت: «هنوز از ميزان تقصير دادستان آبادان مطلع نيستم، اما موضوع را پيگيري خواهيم كرد و اگر موردي باشد، بايد بازداشت شود و اغماض نخواهيم كرد.»
محمدحسن نامي، رييس سازمان مديريت بحران گفت: «تجهيزات و امكاناتي كه در محل حادثه متروپل وجود دارند، در نوع خود بي‌نظير هستند. از روز اول حادثه، تجهيزات به ميزان كافي وجود داشته است، اما تلاش بر اين است در آواربرداري متروپل دقت كار را فداي سرعت نكنيم تا كسي آسيب نبيند. اگر مي‌خواستيم به كمك تجهيزات در آواربرداري، خشن عمل كنيم، احتمال داشت افرادي كه در  محل  بودند، آسيب  ببينند.»


‏درگيري  مسلحانه  در خيابان  طالقاني  تهران

روز گذشته مقابل كلانتري ۱۰۷ فلسطين در خيابان طالقاني تهران درگيري مسلحانه رخ داده و چند تن از افسران اين كلانتري مجروح شدند. گفته شده كه ۲ ماموري كه از عوامل يگان ويژه فراجا بودند و يك عابر دچار مصدوميت شدند. يكي از ماموران وضعيت وخيمي دارد.
علي صالحي، دادستان تهران درخصوص جزييات اين خبر گفت: «ضارب حادثه تيراندازي در خيابان طالقاني دستگير شد و تحقيقات درخصوص اين حادثه در حال انجام است.» 
صالحي در ادامه گفت: «صبح روز گذشته پس از اطلاع از حادثه تيراندازي در خيابان طالقاني تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ويژه قتل در صحنه حاضر شديم.»
او گفت: «در اين حادثه فردي با سلاح گرم به ماموران انتظامي مستقر در مقابل ساختمان بنياد شهيد اقدام به تيراندازي كرده بود كه بر اثر اين حادثه ۴ نفر از ماموران نيروي انتظامي مجروح شدند.» دادستان تهران با بيان اينكه در حال حاضر ضارب دستگير شده است، گفت: «اين فرد مجرم يك روز قبل از حادثه نيز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهريار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواري بود.» صالحي گفت: «دستورات لازم براي بررسي اين پرونده صادر شده است و تحقيقات درخصوص اين حادثه ادامه دارد.» مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت نيز درخصوص اين خبر اعلام كرد: «در پي تجمع تعدادي از افراد مقابل بنياد شهيد و امور ايثارگران در خيابان طالقاني، فردي با سلاح كمري اقدام به تيراندازي به سمت ماموران و شهروندان كرد.» در ادامه اين اطلاعيه آمده است: «در اين حادثه دو نفر از ماموران پليس پايتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحيه پا و صورت مجروح و براي مداوا به بيمارستان انتقال داده شدند. متهم نيز دستگير و بازجويي از او در حال انجام است.»


سقوط  هواپيماي آموزشي  در نزديكي آب‌هاي  قشم

فرماندار قشم از سقوط يك فروند هواپيماي آموزشي حوالي ظهر ديروز هفتم خرداد در نزديك روستايي كووه‌يي از توابع بخش مركزي شهرستان قشم خبر داد.
محمد محمدحسيني در اين خصوص گفت: «طبق اطلاعات اوليه دريافتي دو سرنشين هواپيما در سلامت كامل بوده و توسط صيادان روستاي كووه‌يي قشم امدادرساني شدند.»
او در ادامه گفت: «اين هواپيماي آموزشي از بندرعباس به سمت جزيره قشم در حال پرواز بوده است.»
احسان كامراني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان به بيان جزييات سقوط هواپيما آموزشي در آب‌هاي حوالي جزيره قشم پرداخت و اعلام كرد كه علت حادثه در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون