• ۱۴۰۳ سه شنبه ۹ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5275 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۰ مرداد

توييتكده

اكثر ما عادت داريم كه هر از چندگاهي پيامي و توييتي در فضاي مجازي از نقطه‌نظرات و ديدگاه‌ها و حرف‌هاي ناگفته‌مان منتشر كنيم و آنها را با دوستان و ساير كاربران فضاي مجازي به اشتراك بگذاريم. «توييتكده» محلي است براي انتشار برخي از توييت‌هاي شما در هفته‌اي كه گذشت. 
توييت‌هايي در حوزه‌هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي، ورزشي و... تفاوتي كه نمي‌كند كه اين پيام‌ها از سوي يك چهره معروف باشد يا يك شهروند عادي. مهم اين است كه «توييتكده» محلي است براي انعكاس نقطه‌نظرات و ديدگاه‌ها و انتقادها و گلايه‌هاي بخش‌هايي از جامعه در مورد مسائل و دغدغه‌هاي روز جامعه.
    
  سيل و تغذيه آبخوان‌هاي نوپايي توسط شكاف‌هاي پديد آمده ناشي از پديده شوم فرونشست در ابرقوي يزد به وجود آمده است. ظاهرا طبيعت به كمك دولت آمده تا طرح معطل‌مانده «تعادل‌بخشي سفره‌هاي آب زيرزميني» را تسريع كند! اگر همين تعادل در دشت مهيار اصفهان يا طاهرآباد كاشان هم بيفتد، بيلان وزارت نيرو قابل دفاع مي‌شود!
محمد درويش
 اين عكس صبح 9 مرداد، ساعت 6:45 در ضلع شمالي ميدان توحيد گرفته شده است. وقتي سياست شهرداري به سمت تعطيلي گرمخانه‌ها و تبديل كمپ‌هاي ماده 16 مي‌رود، نتيجه آن مي‌شود ... بي‌پناهي و كارتن‌خوابي اين بندگان خدا!
مهدي شيرزاد
  به استناد موارد 91 و 96 قانون آيين دادرسي كيفري، پخش تصوير سپيده رشنو ممنوع است و مديران صدا و سيما و ساير افرادي كه اقدام به اين امر كرده‌اند، به استناد ماده 648 تعزيرات قابل مجازات هستند. قانون الزام‌آور است و ملعبه و مضحكه نيست.
محسن برهاني
  مبينا سوري را به خاطرتان هست؟ همان دختر 16ساله قرباني زن‌كشي كه توسط همسرش كه طلبه جواني بود خفه شده بود. قريب يك سال پس از اين فاجعه، قاتل آزاد است و خبرنگاري كه با نوشتن گزارش، قاتل را به دستگاه قضا معرفي كرده بود، در انتظار 26 ماه حبس نشسته است!
نيلوفر
  يارو از بغلم رد شد، گفت: حجاب حجاب... گفتم همين كارگرو ميري بالا، فاطمي رسيدي، مي‌ري دست راست، يكم جلوتر حجابه، خنده‌اش گرفت و رفت.
Nox
  بعضي از اتوبوس‌هاي خط تجريش - راه‌آهن را جداسازي كرده‌اند. روي آنها نوشته‌اند ويژه بانوان، ويژه آقايان. آيا اين يك شروع براي جداسازي زنان و مردان در اتوبوس‌هاست؟
نسرين ظهيري
  بعد سال‌ها روزنامه‌نگاري بزرگ‌ترين يافته‌ام اين است كه هر راست را نشايد! يعني همه ظرفيت درك حقايق را و توان تحليل واقعيت و كشف حقايق را ندارند. احتمالا از واقعيت براي مخدوش نشان دادن حقيقت، سوءاستفاده و سوءبرداشت شود. نهايتا سكوت و صحبت به موقع، هنر است.
محمد هادي بيات
  به همسايه‌مان گفتم چرا يك ساعته ماشينت را دم پاركينگ ما پارك كردي؟ نمي‌توانيم ماشين را دربياوريم! گفت عزيزم اگر شما تازه آمديد گلسار، ما بيست ساله تو اين محليم!
شهرزاد 
  دستورالعمل مقابله با بحران سيل. 
محمد علي محمدپور

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون