• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5294 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۲ شهريور

حميد استيلي در گفت‌وگو با «اعتماد»:

با برنامه‌هاي اسكوچيچ جلو مي‌رويم

مراسم رونمايي از كاپ فوق‌العاده برگزار شد!

مدير تيم ملي در مورد تغيير و تحول در راس كادر فني گفت هنوز تصميمي در اين زمينه گرفته نشده و تيم با برنامه‌هاي اسكوچيچ جلو مي‌رود.  پنجشنبه از ساعت دو عصر مراسم رونمايي از كاپ جام جهاني در سالن همايش‌هاي برج ميلاد با حضور چهره‌هاي سرشناس فوتبال ايران و مديران فدراسيون و شهرداري تهران برگزار شد. مراسمي كه در انتها به دليل ازدحام جمعيت و بي‌نظمي شديد با ناراحتي مقامات فيفا به پايان رسيد. حميد استيلي مدير تيم ملي در حاشيه اين مراسم در رابطه با انتخابات اخير فدراسيون و پيروزي مهدي تاج به خبرنگار اعتماد گفت: «اين مساله‌اي است كه هميشه در فدراسيون وجود دارد. انتخابات هميشه برگزار شده. حالا هم از همه مهم‌تر اين است كه آن آرامش برگردد به تيم ملي كشورمان. ما اردويي برنامه‌ريزي كرديم براي سپتامبر و از ۲۰ شهريور شروع مي‌شود و از ۲۷ عازم كشور اتريش هستيم. در اتريش دو تا بازي تداركاتي داريم. اول و پنجم مهر.» 
ايشان در واكنش به دو قطبي ايجاد شده در فضاي فوتبال درماه‌هاي گذشته گفت: «به هر حال انتخابات برگزار شده. اميدوارم آن آرامش به تيم برگردد. از هر چيزي مهم‌تر تيم ملي كشورمان است كه بايد خودش را آماده كند براي رويداد تاريخي و بزرگ كه همان جام جهاني است. اميدوارم آرامش برگردد و دودستگي در تيم ملي وجود نداشته باشد. همه به فكر تيم ملي و كشور ايران و مردم ايران باشيم. وقتي وارد زمين مي‌شويم همه با تمام توان‌مان براي اين مردم و كشور بجنگيم.»
ملي‌پوش سابق فوتبال ايران در مورد احتمال تغيير سرمربي تيم ملي با روي كار آمدن مهدي تاج اظهار داشت: «ما جلسه‌اي هنوز با فدراسيون جديد نداشتيم. اگر جلسه‌اي داشته باشيم صحبت مي‌كنيم ولي تا الان هيچ صحبتي انجام نشده. طبق برنامه‌هاي اسكوچيچ جلو مي‌رويم. الان هم خودش و دستيارانش مشغول كار هستند و بازي‌ها را از نزديك مي‌بينند تا ان‌شاءالله بتوانند با يك برنامه‌ريزي خوب و يك اردوي خوب كار را جلو ببرند. دو تا بازي خيلي قوي كه واقعا سخت بود هماهنگ كردن‌شان مقابل سنگال و اروگوئه در پيش داريم و اميدوارم آن بازي‌ها را خوب پيش ببريم.»
ايشان در پاسخ به اين سوال كه آيا با فدراسيون جديد همكاري مي‌كند يا خير گفت: «من فعلا با تيم ملي هستم. روز چهارشنبه هم در سفارت اتريش و كارهاي بچه‌ها بوديم. الان بايد جلسه‌اي داشته باشيم و ببينيم برنامه به چه صورتي خواهد بود.» 
حميد استيلي در مورد برگزاري مراسم رونمايي از كاپ جام جهاني در تهران و بي‌نظمي‌هاي به وجود آمده گفت: «برنامه فوق‌العاده خوبي بود. طي ۱۰۰ سال براي نخستين‌بار كاپ جام جهاني به واسطه حضور ايران در جام جهاني وارد ايران شد. اميدوارم اين اتفاق خوش‌يمن بوده باشد و بتوانيم در جام جهاني هم بازي‌هاي خوبي برگزار كنيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون