• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5310 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۳۱ شهريور

ويژه

آغاز فروش گوشي‌ هوشمند در فروشگاه آنلاين همراه اول
همراه اول در راستاي ايجاد اطمينان خاطر براي مشتركان و ارايه خدمات يكپارچه تضمين شده، دور جديدي از فروش آنلاين گوشي‌هاي هوشمند با قابليت پشتيباني از 4G و 5G را كليد زد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول با هدف يكپارچگي در ارايه خدمات پايه ارتباطي به مشتركان خود و متقاضيان ورود به شبكه نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور، فروش گوشي هوشمند از طريق درگاه خدمات جامع خود تحت عنوان فروشگاه آنلاين را كليد زد. 
همزمان با اجراي اين طرح كه از اواسط شهريور 1401 آغاز شده، امكان خريد رنج متنوعي از گوشي‌هاي هوشمند كه اغلب «اقتصادي» هستند، فراهم شده است. در حال حاضر محصولات دو برند معتبر توليدكننده تلفن همراه در جهان از منظر ترتيب قيمتي در بخش فروشگاه آنلاين همراه اول ليست شده است كه قابليت پشتيباني از 4G و 5G را دارند. 
با توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده توسط همراه اول روي توسعه فناوري اينترنت پرسرعت، خريد گوشي از فروشگاه آنلاين پيشنهاد مي‌شود. 
اپراتور اول تلفن همراه كشور سعي داشته با ايجاد زمينه‌اي راحت براي خريد گوشي توسط مردم، ضمن برقراري شرايط گارانتي ويژه و تضمين اصالت كالا، گوشي را با قيمت مناسب به دست مصرف‌كننده نهايي برساند. 
اين در حالي است كه همزمان با خريد گوشي، خريداران از امتياز دريافت يك عدد سيم‌كارت اعتباري به همراه 20 گيگابايت اينترنت هديه نيز بهره‌مند مي‌شوند و ضمنا گوشي خريداري شده خود به همراه پكيج هديه همراه اول را بدون پرداخت هيچ‌گونه هزينه اضافه‌اي بابت ارسال، در هر نقطه از كشور دريافت خواهند كرد.
متقاضيان استفاده از اين شرايط ويژه مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاين همراه اول به نشاني Shop.mci.ir، ضمن مشاهده آخرين محصولات و مقايسه آنها، نسبت به ضوابط و مقررات خريد نيز آگاه شوند.


آمادگي شركت گاز چهارمحال و بختياري براي ورود به فصل سرد سال
مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري از آمادگي اين شركت براي ورود به فصل سرد سال خبر داد.  به گزارش روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، جهانبخش سليميان، مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري بر حفظ آمادگي كاركنان شركت گاز استان جهت ورود به زمستان امسال تاكيد كرد و افزود: با تمهيدات و برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفيت شركت براي تامين گاز پايدار و مستمر و ايمن براي مشتركين استفاده خواهيم كرد. وي همچنين مديريت مصرف گاز از سوي مشتركين را خواستار شد و گفت: مديريت مصرف گاز يكي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه در صورت رعايت آن از سوي مشتركين، علاوه بر صرفه اقتصادي براي آنان، از بروز مشكلات در پيك مصرف جلوگيري مي‌كند. سليميان تصريح كرد: اطلاع‌رساني دقيق، آگاهانه و شفاف، مردم را براي مقابله با سرما و رعايت الگوي صحيح مصرف ياري خواهد داد و قطعا اين مساله را در دستور كار خود قرار خواهيم داد. وي در پايان بيان كرد: با همكاري نيروهاي متعهد و پرتلاش اين شركت اميدواريم بتوانيم به بهترين شكل ممكن خدمات‌رساني به هم‌استاني‌هاي عزيز را انجام داده و سطح رضايتمندي مشتركين گاز طبيعي را بالا ببريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون