• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5325 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۴ مهر

آقاي گلي و مچ‌بند سياه عباس‌زاده

چطور مي‌توان بعد از گل قيچي خوشحالي نكرد؟

زدن 4 گل در سه بازي همراه با يك هت‌تريك كه 6 امتياز براي تيم به ارمغان بياورد، عملكردي نيست كه زياد در فوتبال ايران ديده شود، اما محمد عباس‌زاده ستاره اين روزهاي خط حمله تراكتور به خوبي از پس آن برآمده است. عملكردي كه باعث شده تراكتور بتواند خودش را به بالاي جدول نزديك كند.
فوتبال باشگاهي ايران در سال‌هاي گذشته نتوانسته مهاجم ششدانگ و چارچوب‌شناس زيادي معرفي كند. از سال 97 به اين سو و در چهار دوره اخير ليگ برتر سه خارجي آقاي گل شدند و فقط يك‌بار سجاد شهباززاده به عنوان يك بازيكن ايراني كفش طلا را تصاحب كرد. البته سجاد هم بازيكني نبود كه تازه به فوتبال ايران معرفي شده باشد. او در آن فصل 30 ساله بود و سال‌ها در ليگ سابقه بازي داشت. علاوه بر اين همان بازيكنان خارجي هم با تعداد گل‌هايي به تعداد 16، 15 و 14 گل آقاي گل شدند كه بخش عمده‌اي از آن گل‌ها هم پنالتي بوده. 
در چنين شرايطي به ثمر رساندن 6 گل در 9 مسابقه توسط محمد عباس‌زاده بسيار جالب توجه به نظر مي‌رسد. مهاجمي كه در سال‌هاي گذشته هميشه درخشش خوبي داشته، اما امسال به يك پله بالاتر ارتقا پيدا كرده و رسما تبديل به تك ستاره تيمش شده. عباس‌زاده فعلا با همين 6 گل بالاتر از لوكاديا مهاجم جديد پرسپوليس در صدر جدول گلزنان ايستاده است.عباس‌زاده با ريكاردو آلوز ديگر بازيكن تراكتور كه او هم با 6 پاس گل عنوان بهترين گلساز رقابت‌ها را در اين فصل در اختيار دارد تبديل به زوجي شده‌اند كه مي‌توانند هر خط دفاعي را باز كنند.  مهاجم تراكتور در آخرين بازي تيمش برابر نفت مسجدسليمان موفق شد در دقيقه 2 نخستين گل تيمش و بازي را بزند. او بعد از اينكه تيمش دو بر يك عقب افتاد در 10 دقيقه پاياني دو بار ديگر موفق به گلزني شد. گل دوم او احتمالا تبديل به يكي از هايلايت‌هاي تاريخ ادوار ليگ برتر خواهد شد. عباس‌زاده روي سانتري كه از سمت چپ ارسال شد با يك قيچي بغل دروازه شاگردان رضا مهاجري را باز كرد و دقايقي بعد گل برتري و سه امتيازي تيمش را زد. 
علاوه بر اين درخشش كه بعد از به ثمر رساندن گل سه امتيازي مقابل پرسپوليس در ورزشگاه آزادي رقم خورد، آنچه بيشتر از حتي اين چهار گل به چشم آمد واكنش‌هاي عباس‌زاده بعد از گلزني بود. اگر شرايط عادي بود، عباس‌زاده كه بعد از هر گلش پشتك مي‌زد، حتما بعد از هت‌تريك سه امتيازي در حد يك ژيمناست عمل مي‌كرد و شايد پيراهنش را هم در مي‌آورد. اما پسر خوب فوتبال ايران بعد از اين آتش‌بازي تاريخي و رسيدن به صدر جدول گلزنان مثل ساير فوتباليست‌ها در اين روزها در واكنش به اتفاقات رخ داده در كشور و براي احترام به مردم دستانش را به نشانه خوشحالي نكردن بالا آورد و صرفا به بوسيدن مچ‌بند سياهي كه بر دست بسته بود، اكتفا كرد. 
در فاصله 24 ساعت بعد از بازي تراكتور با نفت مسجدسليمان فضاي مجازي پر شد از تصاوير مهاجمي كه يكي از هيجان‌انگيزترين گل‌هاي اين چند هفته ليگ را به ثمر رسانده، اما بيشتر از هر چيزي خوشحالي نكردن و مچ‌بند سياهش به چشم آمده. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون