• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5329 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۸ مهر

نگاهي به بازي‌هاي روز نخست هفته دهم ليگ برتر

پرسپوليس- ملوان به ياد يك گذشته طولاني

هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر امروز پنجشنبه با برگزاري چهار ديدار آغاز مي‌شود. از ساعت 15 و در حساس‌ترين ديدار دو تيم سپاهان و تراكتور در اصفهان به مصاف هم مي‌روند. اين دو تيم با فاصله دو امتيازي از هم در رده‌هاي سوم و پنجم قرار دارند. سپاهان 16 امتيازي است و تراكتور 14 امتيازي. هر دو تيم با برد در هفته گذشته پا به اين رقابت مي‌گذارند. 
در بازي دوم و در جدال قعر‌نشين‌هاي جدول رده‌بندي مس كرمان در خانه از صنعت نفت آبادان پذيرايي مي‌كند. هر دو تيم مدت‌هاست رنگ برد را نديده‌اند و مس كرمان چند هفته‌اي است حتي در گلزني هم ناكام بوده. تا به اينجاي فصل كرماني‌ها با انجام 9 بازي و 6 امتياز در رده چهاردهم حضور دارند و صنعت نفت آبادان در وضعيتي غير قابل باور با 5 امتياز در جايگاه آخر ايستاده است. باخت براي فرزاد حسين‌خاني در مس و فيروز كريمي در صنعت مي‌تواند هر كدام از اين مربيان را راهي درهاي خروجي باشگاه كند. اين بازي از ساعت 17 آغاز مي‌شود. 
همزمان با اين بازي ديگر تيم قعر جدولي يعني ملوان كه آنها هم همانند صنعت 5 امتياز دارند در خانه مقابل پرسپوليس صدرنشين قرار مي‌گيرند. مازيار زارع كه سال‌ها سابقه پوشيدن پيراهن پرسپوليس را در كارنامه داشته در مورد اين بازي حساس كه شايد جايگاه او را به خطر بيندازد گفت: «پرسپوليس يكي از بهترين تيم‌هاي ايران است. بازي برابر اين تيم، هم براي ما هم براي آنها سخت خواهد بود. با توجه به كيفيت پرسپوليس و فوتبال خوبي كه ملوان بازي مي‌كند، هر تيمي باهوش باشد برنده بازي خواهد بود.»
يحيي گل محمدي هم كه به كنفرانس خبري نرسيد با اشاره به تقابل‌هاي تاريخي اين دو تيم از ديرباز گفت: «با توجه به شرايط جدول و اينكه گرفتن سه امتياز اصلي‌ترين هدف ماست و تيم ملوان هم نياز به 3 امتياز بازي دارد اميدوارم شاهد يك تقابل خوب و جذاب از جانب هر دو تيم باشيم. حق ملوان اينجاي جدول نيست و مي‌تواند رتبه‌هاي بالاتري داشته باشد. ما هم آماده هستيم و سعي كرديم روند خوبي داشته باشيم و اميدوارم بازي خوبي انجام دهيم.» 
در آخرين بازي روز نخست هفته دهم و از ساعت: 17:30نساجي مازندران در خانه مقابل فولاد قرار مي‌گيرد. تقابل دو مربي جوان و آينده‌دار فوتبال ايران يعني حميد مطهري كه تيمش را تا پايان هفته نهم به جايگاه ششمي رسانده و جواد نكونام كه فولاد محكمي ساخته از جذابيت‌هاي اين هفته از مسابقات است. فولاد با يك بازي و يك امتياز كمتر از نساجي فعلا در رده هفتم قرار دارد. 
ساير بازي‌هاي هفته دهم روز جمعه برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون