• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5333 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۳ آبان

ويژه

تقدير مديرعامل پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي از كاركنان منطقه كردستان
معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ‌ايران با اهداي لوح سپاس ‏به مدير منطقه كردستان از تلاش بي‌وقفه مجموعه كاركنان اين ‌منطقه در مسير خدمت‌رساني ‏مطلوب به هموطنان قدرداني كرد‌‎.‎ به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، همايش «در ‏مسير تحول سوخت‌رساني، فناوري در خدمت تجربه»‌ ‎با حضور وزير نفت و مديرعامل شركت ملي ‏پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در محل شركت ملي پخش برگزار شد. ‏ در اين همايش كه با حضور مدير منطقه كردستان و ديگر مديران مناطق 37گانه شركت ملي ‏پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران برگزار گرديد جليل سالاري معاون وزير و مديرعامل شركت ملي ‏پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با اعطاي لوحي از اقدامات، همت والا و خدمات ‏ارزشمند كليه كاركنان شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه در راستاي سوخت‌رساني تقدير ‏نمود.


يك نماينده مجلس: محصولات گروه‌ بهمن در كيفيت بي‌نظير است
فرهاد طهماسبي نماينده مردم نيريز در مجلس در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در هجدهمين نمايشگاه حمل‌ونقل، عمران و خدمات شهري با بيان اينكه كيفيت محصولات گر‌وه بهمن نسبت به ديگر خودروسازان بي‌نظير است، گفت: گروه‌ بهمن را مي‌توان جزو خودروسازان موفق كشور به حساب آورد كه هميشه در كيفيت جلو بوده است. وي ادامه داد: طي بازديدي كه امروز از اين گروه داشتيم، مي‌توان گفت با ذهنيتي كه از گروه بهمن داشتيم انتظار داشتيم طبق هميشه بهترين محصولات را در گروه بهمن ببينيم. وي گفت: سه‌شنبه هفته گذشته در مجلس شوراي اسلامي نشستي را با حضور مديرعامل گروه بهمن داشتيم كه بيشتر مباحث در خصوص تامين اتوبوس و وسايل حمل و نقل درون‌شهري بود و از ضرورت واردات ماشين‌آلات براي ناوگان حمل‌ونقل از شركت‌هاي خارجي كه در دفاع از شركت‌هاي خودروساز داخلي بود، مطالبي مطرح شد. به گفته اين نماينده مجلس، نياز است مسوولان ارشد كشوري از نزديك محصولات گروه ‌بهمن را ببينند؛ محصولات اين گروه را مي‌توان در تمام حمل‌و‌نقل‌هاي درون‌شهري، در مقياس‌هاي بزرگ و كوچك، كم‌حجم و پرحجم، به كار برد. طهماسبي با بيان اينكه گروه ‌بهمن‌ ابتكارات خوبي به كار برده است و امكانات و تجهيزات به‌روزي دارد كه در مقايسه با محصولات خارجي هم‌ بهتر است، گفت: با ديدن محصولات گروه‌ بهمن اين تصميم را گرفتم جلسه‌اي با مسوولان شهرداري برگزار كنيم تا از اين به بعد شهرداري‌ها از محصولات گروه بهمن استفاده كنند.


علت چابكي بهمن، خصوصي بودن آن است
عزت‌الله اكبري تالار پشتي نماينده مردم تهران در مجلس در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در هجدهمين نمايشگاه حمل‌ونقل، عمران و خدمات شهري گفت: به حوزه حمل‌ونقل و بار بي‌توجهي شده است و در حال حاضر نيز وزارت راه و شهرسازي از برنامه‌هاي توسعه و بهسازي حمل و نقل عمومي عقب هستند اما در جلسات گلايه مي‌كنند ولي پاي كار حاضر به نوسازي ناوگان حمل و نقل نيستند.  اين نماينده مجلس در همين رابطه افزود: ما از وزارت راه و شهرسازي گلايه‌منديم. ايران بايد علاوه بر تامين نيازهاي داخلي بتواند مركز منطقه در سطح بين‌المللي باشد.  اكبري تالارپشتي با اشاره به اهميت خصوصي‌سازي صنايع خودروسازي گفت: علت چابكي بهمن، ساختار خصوصي آن است. ايران‌خودرو و سايپا به اين دليل ايجاد نارضايتي مي‌كنند كه حياط خلوت دولت شده‌اند. وي در پاسخ به سوالي در خصوص حمايت از اتوبوس‌سازان بخش خصوي گفت: تاكيد ما اين است كه با قرارداد تضمين خريد دراز مدت باعث رشد سرمايه‌گذاري در بخش خصوصي در صنايعي مانند اتوبوس‌سازي شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون