• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5353 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۶ آبان

پرويز برومند دستگير شد

بازداشت دروازه‌بان تيم ملي در جام جهاني ۹۸ در اعتراضات

دروازه‌بان سابق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه استقلال پرويز برومند دستگير شد؛ اين گلر سابق فوتبال گويا در جريان اعتراضات روز سه‌شنبه در غرب تهران بازداشت شده است.
به گزارش انصاف ورزشي، پرويز برومند گلر بازنشسته ۴۰ ساله ايراني است كه اگر اتفاقات دربي جنجالي ۹ دي ۷۹ نبود احتمالا سال‌ها پيراهن شماره يك تيم ملي را در اختيار خود مي‌ديد؛ اما با اين وجود روزهاي نسبتا خوبي را در استقلال به جا گذاشته است و از محبوبيت مناسبي ميان هواداران آبي برخوردار است.
از صبح روز گذشته اما رسانه‌ها از بازداشت يك فوتباليست سابق خبر دادند و بعد از مدتي قطعي شد اين شخص پرويز برومند گلر سابق باشگاه استقلال تهران و دروازه‌بان سوم تيم ملي ايران در جام جهاني ۹۸ فرانسه است كه در جريان ناآرامي و اعتراضات شب گذشته تهران آن‌طور كه رسانه‌ها ادعا مي‌كنند در غرب تهران دستگير شده.
«طرفداري» در خصوص بازداشت پرويز برومند نوشت:« در حالي كه مراجع قضايي و انتظامي هنوز دستگيري دروازه‌بان اسبق تيم ملي را به صورت رسمي تاييد نكرده‌اند، كدهاي داده‌شده در فضاي مجازي همه نگاه‌ها را به سمت پرويز برومند معطوف مي‌كند. به گزارش طرفداري، خبر بازداشت دروازه‌بان اسبق تيم ملي اولين‌بار در خبرگزاري وزارت ورزش و جوانان منتشر شد. برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان ساعت ۹ صبح خبر داد دروازه‌بان تيم تهراني هنگام آسيب زدن به اموال عمومي بازداشت شده است.
اين خبرگزاري به نام دروازه‌بان بازداشت شده اشاره‌اي نكرد اما ساعتي بعد پايگاه خبري مشرق دروازه‌بان بازداشت‌شده را پ.ب ناميد و دقايقي بعد خبرگزاري دانشجو علايم اختصاري و مخفف را كنار گذاشت و نوشت پرويز برومند حين پرتاب سنگ به ماموران بازداشت شده است. در شبكه‌هاي اجتماعي تصاويري از پرويز برومند منتشر شده كه گفته مي‌شود مربوط به اتفاقات سه‌شنبه شب در شهرك غرب است.»
با اين تفاسير بايد ديد در ادامه واكنش مراجع قضايي به شكل رسمي به اين خبر چيست و همچنين نزديكان برومند چه واكنشي به آن خواهند داشت؛ هرچند اميرحسين صادقي همبازي سابق برومند در استقلال اين خبر را تاييد كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها