• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5457 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ فروردين

پيشرفت ۸۲ درصدي پروژه تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسين (ع) اراك

شهردار اراك گفت: خدمت‌رساني به مردم و اجراي بدون توقف طرح‌هاي شهري توام با تلاش جهادي در دستور كار شهرداري اراك قرار دارد. دكتر كريمي گفت: تقاطع غيرهمسطح ميدان امام حسين(ع)، يكي از پروژه‌هاي مهم شهري در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي شهر است و اجراي اين پروژه با هدف جداسازي فيزيكي مسيرهاي ترافيكي، روان‌سازي ترافيك، تسهيل رفت‌ و آمدها و بهبود شاخص ايمني در حال انجام مي‌باشد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه اين پروژه بزرگ شهري با پيشرفت ۸۲درصدي و تلاش جهادي در حال انجام است، افزود: آماده‌سازي محل فضاي سبز داخل ميدان، زيرسازي زيرگذر، ادامه تكميل هندريل‌هاي مسير پروژه، جدول‌گذاري مسير زيرگذر، روسازي دور ميدان جهت اجراي عمليات آسفالت از جمله اقدامات در حال انجام در پروژه مي‌باشد. همچنين اجراي ديوارهاي نمايي مسير زيرگذر پروژه تكميل شده است.
شهردار اراك در پايان با تاكيد بر اينكه خدمت‌رساني به مردم و اجراي بدون توقف طرح‌ها و پروژه‌هاي شهري با تلاش جهادي و اختصاص ۷۰درصد از بودجه سال ۱۴۰۲ به بخش عمراني، در دستور كار شهرداري قرار دارد، گفت: جنس فعاليت‌هاي عمراني، ماندگار است، چراكه آباداني شهر را به ‌دنبال دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون