• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5468 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

استاندار قم:

بايد با هنجارشكنان حجاب، اقدام سلبي صورت گيرد

محمدتقي شاهچراغي، استاندار قم در جلسه قرارگاه ۱۹ دي كه پيش از ظهر ديروز در سالن محراب حرم مطهر بانوي كرامت برگزار شد، با اشاره به اقدامات قرارگاه ۱۹ دي در زمينه عفاف و حجاب اظهار كرد: از منظر دولت با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري هر سازمان و نهادي كه در زمينه عفاف و حجاب مسووليتي دارد بايد نسبت به مسووليتي كه دارد پاسخگو باشد. به گزارش فارس، او گفت: آحاد مردم و اصناف بايد بدانند كه عفاف و حجاب متولي دارد و جهت‌گيري و مسير حركت متوليان به سمت حل مساله بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه است. استاندار قم ادامه داد: بايد توقعات از نهادهاي مسوول به آنها ابلاغ شود و هر نهاد بداند چه توقعي از او مي‌رود، چينشي كه در استان صورت گرفته و همتي كه در مسوولان وجود دارد، مي‌تواند به بهبود وضعيت كشور كمك كند. وي افزود: مردم بايد به اين باور برسند كه بناي دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي رسمي كشور بر اصلاح امور است، اگر اين موضوع با قوت به مردم منتقل شود و مردم احساس كنند كه دولت پاي كار است اين انگيزه و آمادگي در مردم وجود دارد كه در اين زمينه مشاركت كنند. او همچنين گفت: مبناي عمل ما در حمايت‌ها و برخوردها براساس فرمايشات مقام معظم رهبري و قانون است و هيچ چيزي فراتر از قانون نيست و اگر اين‌گونه عمل شود يقينا اوضاع تغيير خواهد كرد.
شاهچراغي اضافه كرد: كارهايي كه در گذشته انجام شده اثرگذار بوده ولي گستردگي تهاجم فرهنگي دشمن نياز به كار و تلاش بيشتري دارد، عمده كار‌هاي ما ايجابي است ولي اين به معناي اينكه كار سلبي صورت نگيرد، نيست بلكه كار سلبي بايد در جاي خودش و مطابق با قانون انجام شود.
او افزود: بايد با افرادي كه تعمدا و با عناد و برنامه يا براساس داده‌هاي غلطي كه به آنها داده شده اقدام به بي‌قانوني و هنجارشكني مي‌كنند اقدامات سلبي متناسب صورت گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون