• ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5473 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

بدترين خبر براي بارسلونا

لاليگا طرح بارسا براي جذب مسي را رد كرد!

لاليگا «طرح امكان‌سنجي» اوليه بارسلونا براي جذب مسي را رد كرد و به اين ترتيب اميدهاي بارسلونا براي جذب ليونل مسي پس از رد شدن طرح‌هاي بازسازي مالي باشگاه توسط لاليگا، ظاهرا به بن‌بست خورده است. به گزارش اعتمادآنلاين، غول‌هاي كاتالونيايي مشكلات مالي كاملا مستندي را تجربه كرده‌اند. همين شرايط باعث شد آنها مسي برنده هفت توپ طلا را به عنوان بازيكن آزاد در سال 2021 از دست بدهند. حالا اما اوضاع وخيم‌تر هم شده است. بارسا قادر به تمديد قرارداد گاوي، سرجي روبرتو و رونالد آرائوخو نخواهد بود. بارسا اميدوار بود كه لاليگا با آنها همكاري كند تا در نوكمپ اوضاع به تعادل برسد. طبق گزارش‌ها، باشگاه بايد هزينه‌هاي خود را حدود 200 ميليون يورو (176 ميليون پوند / 220 ميليون دلار) كاهش دهد، اما اين عدد مي‌تواند به 350 ميليون يورو (307 ميليون پوند / 385 ميليون دلار) نيز برسد. بلوگرانا چندين «اهرم» را در باشگاه فعال كرد كه به آنها امكان مي‌دهد سرمايه‌هاي موردنياز خود را جذب كرده و در عين حال از مقررات بازي جوانمردانه مالي پيروي كنند .
با اين حال، اسپورت ادعا مي‌كند كه لاليگا «طرح امكان‌سنجي» اوليه بارسا را رد كرده است كه هدف آن گسترش اقدامات با كاهش هزينه در طول سه سال بود. خاوير تباس، رييس لاليگاي اسپانيا، به صراحت اعلام كرده كساني كه در كاتالونيا هستند بايد بيشتر و سريع‌تر كار كنند تا از قوانيني كه رقباي داخلي پيروي مي‌كنند، پيروي كنند.
بدون اين توافق، بارسا ممكن است تمديد قرارداد كساني را كه مي‌خواهد با شرايط جديد منعقد كند را نيز از دست بدهد. بازيكناني مانند گاوي نوجوان و در عين حال باشگاه براي جذب بازيكنان جديد نيز مشكل پيدا مي‌كند. مسي در تابستان امسال به عنوان بازيكن آزاد با بازگشت احساسي به نيوكمپ پيوند خورده است. درحالي كه گفته مي‌شود ژاوي نيز مشتاق است تا بازيكناني مانند ايلكاي گوندوگان و اينيگو مارتينز را به تيم پر ستاره خود اضافه كند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون