• ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5473 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

با هدف تامين نياز بازار خودروهاي تجاري

كاميون فورس ۱۲ تن بهمن ديزل معرفي شد

آيين معرفي كاميون فورس 12 تن و كليدسپاري كاميون امپاور 19 تن شركت بهمن ديزل يكشنبه 10 ارديبهشت‌       با حضور مديران گروه بهمن، عامليت‌هاي اين شركت، مشتريان سازماني بخش حمل و نقل در هتل المپيك تهران برگزار شد. قيمت تازه‌ترين محصولات تجاري بهمن ديزل، فورس ۱۲ تن يك ميليارد و ۸۵۰ ميليون تومان و امپاور BD300 كمپرسي دو ميليارد و ۵۵۰ ميليون و امپاور BD300 باري دو ميليارد و ۵۹۰ ميليون تومان براي ورود به بازار اعلام شد. در اين مراسم تعدادي از خريداران كاميون فورس كه پيمايش بيش از دو ميليون كيلومتر داشته‌اند حضور يافتند و از كيفيت بالا به همراه امكانات مناسب اين خودروها و همچنين خدمات پس از فروش مناسب در سطح كشور ابراز خرسندي كردند. 


خضري: بهمن ديزل به دنبال جبران خلأهاي بازار است

حسين خضري، مديرعامل بهمن ديزل از برنامه‌هاي اين شركت براي تنوع بخشي به سبد محصولات تجاري خبر داد. مديرعامل بهمن ديزل در آيين رونمايي فورس 12 تن و كليدسپاري امپاور ۱۹ تن با آسيب‌شناسي وضعيت خودروهاي تجاري در ايران پرداخت و به كمبود برخي محصولات در اين بازار اشاره كرد و گفت: تنوع بخشي به سبد محصولات تجاري از نظر وزن قابل حمل ادامه خواهد داشت و بهمن ديزل نسبت به پوشش خلأ‌هاي موجود بازار خودروهاي تجاري اهتمام جدي دارد. وي كاميون فورس جديد را يكي از حلقه‌هاي مفقوده ناوگان حمل و نقل دانست و گفت: با توسعه داخلي‌سازي كابين و شاسي كاميون فورس به زودي داخلي‌سازي اين محصول به بيش از ۳۰درصد افزايش مي‌يابد. وي در ادامه به برنامه‌هاي توسعه‌اي بهمن‌ديزل اشاره كرد و گفت: توسعه محصول برنامه بهمن‌ديزل است به‌طوري كه هم‌اكنون بهمن ديزل محصولاتي از ۳ و نيم تن تا ۴۴ تن را در رده محصولات تجاري و باري توليد مي‌كند و در كنار محصول 12 تن كه تمركز اصلي توليد در اين شركت است، در سال ۱۴۰۲ نيز محصولي ۱۸ تن به بازار معرفي خواهد كرد. خضري با اشاره به كليدسپاري BD300 گفت: اين محصول از خانواده امپاور است و خودرويي به‌روز با قابليت‌هاي رفاهي قابل توجه است كه مي‌تواند تحولي در رده باري ۱۹ تن ايجاد كند و خوشبختانه توانسته جايگاه خوبي در بازار به دست بياورد. 


افشار:  فورس 12 تن، رانندگي آسوده  را  هديه  مي‌دهد
ابراهيم  افشار، مدير توسعه كسب و كار خودروهاي تجاري گروه بهمن با اشاره به كيفيت و امكانات فورس 12 تن توليدي بهمن ديزل گفت: موتور اين محصول CUMMINS با استاندارد آلايندگي يورو5 EEV با 4 سيلندر سوپاپ بالا با تزريق مستقيم است.  وي در همين رابطه افزود: فورس 12 تن به سيستم هشدار حركت بين خطوط LDWS و سيستم ترمز اضطراري هوشمند AEBS مجهز است. افشار يادآور شد: با مطالعه پيامدهاي مثبت اين تكنولوژي‌ها در افزايش ايمني و كاهش صدمات ناشي از تصادفات خودروي تجاري، اين امكانات را به محصول فورس 12 تن تجهيز كرديم.  مدير توسعه كسب و كارهاي تجاري گروه بهمن اين خودرو را محصولي دانست كه در آن به «رفاه راننده» توجه ويژه شده است. وي در همين رابطه گفت: كابين بزرگ و ارگونوميك و مدرن فورس، فضاي متفاوتي را به راننده داده كه به ‌طور كلي متفاوت از نسل قبلي اين رده خودروهاي تجاري است. همچنين تختخواب بزرگ و صندلي‌هاي قابل تبديل فورس 12 تن را به محصولي راحت براي كاربر تبديل كرده است.  افشار در ادامه با اشاره به افزايش ظرفيت باك اين محصول گفت: حجم باك فورس به 600 ليتر افزايش يافته است. اين افزايش ظرفيت براي رانندگان اهميت ويژه‌اي دارد و باك‌هاي با ظرفيت بالا، مورد تقاضاي بازار و رانندگان تجاري است كه در بهمن تلاش شده به آن پاسخ  مناسبي داده شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون