• ۱۴۰۳ شنبه ۳۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5515 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۳ تير

نمايش ظرفيت شركت ايسكرا در نمايشگاه قطعات اصفهان

شركت ايسكرا اتوالكتريك ايران از شركت‌هاي زيرمجموعه كروز با هدف معرفي جديدترين محصولات خود در نمايشگاه قطعات اصفهان حضور يافت.
ايسكرا به عنوان يك ‌شركت دانش بنيان طراح و توليدكننده انواع دينام خودروهاي سواري مختلف و نيز انواع استارت موتورهاي احتراقي تا ظرفيت ۲ ليتر است.۹۰درصد از اجزاي استارت و دينام‌هاي توليدي ايسكرا داخلي‌سازي شده است. از قطعاتي كه در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار دارد، مي‌توان به مجموعه موتور فن، انواع استارت و دينام، روتور و استاتور دينام، اتوماتيك استارت، گيربكس استارت اشاره كرد.
توليد انبوه دينام و استارت تارا اتومات و شاهين اتومات در ايسكرا آغاز شده و به زودي وارد خطوط توليد خودروسازان مي‌شود. 
ركتي فاير يكپارچه ديگر محصول جديد ايسكرا است كه سبب افزايش راندمان دينام مي‌شود و مصرف سوخت را كاهش مي‌دهد كه براي اولين‌بار در اين نمايشگاه رونمايي شد.
شركت ايسكرا اتوالكتريك ايران از شركت‌هاي زيرمجموعه كروز است كه فعاليت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز كرده و اكنون محل كارخانه در زميني به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در شهرك صنعتي اميركبير كاشان و دفتر مركزي در شهر تهران واقع است. در اين مجموعه حدود ۵۵۰ نفر به ‌طور مستقيم و حدود ۱۰۰ نفر به صورت غيرمستقيم شاغل هستند. اين شركت با كسب مجوزهاي لازم ازسوي معاونت علمي ‌و فناوري رياست‌جمهوري عنوان شركت دانش‌بنيان در زمينه طراحي استارت و دينام را به خود اختصاص داد و به اين ترتيب تنها شركت در حوزه توليد اين محصول براي خودروهاي داخلي شناخته شده و توانسته طراحي و ساخت انواع استارت و دينام را بومي‌سازي كند. در حال حاضر ايسكرا با استفاده از دانش متخصصان خود طراحي و توليد استارت و دينام براي خودروهاي جديد را انجام مي‌دهد و اولين صادر‌كننده استارت و
 دينام است.
ايسكرا در نوزدهمين نمايشگاه تخصصي قطعات، مجموعه‌ها و صنايع وابسته خودرو اصفهان از تاريخ ۳۱ خرداد تا ۳ تير ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل برگزاري نمايشگاه‌هاي اصفهان واقع در كمربندي شرق ميزبان بازديدكنندگان خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون