• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5517 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۵ تير

ويژه

برگزاري اختتاميه ششمين دوره كارآموزي همراه اول

ششمين دوره كارآموزي همراه اول كه اسفند ۱۴۰۱ شروع شده بود به كار خود پايان داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، ششمين دوره كارآموزي آكادمي همراه در اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن ۴ ماه كارآموزي و آموزش منتورها، روز ۳ تير ۱۴۰۲ به كار خود پايان داد.  در اين مراسم، محمد بادكوبه‌اي، معاون شناسايي و جذب استعداد آكادمي همراه اول درباره اهميت جذب و استخدام كارآموزان، دستاوردهاي اين دوره و همچنين مسير شغلي پيش روي كارآموزان در آينده به سخنراني پرداخت.  كارآموزان برتر اين دوره طي ارايه‌اي به بيان مهم‌ترين آموخته‌ها و دستاوردهاي خود پرداختند.

وضعيت اجرايي پروژه‌هاي آبرساني  در استان بوشهر مطلوب ارزيابي شد

به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان بوشهر، مجيد آقازاده حبشي معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب كشور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: وضعيت اجرايي پروژه‌هاي آبرساني در روستاهاي استان بوشهر قابل قبول مي‌باشد و اقدامات بسيار خوبي در بخش كاهش تنش آبي صورت گرفته است. وي افزود: در سال‌هاي گذشته مساله تنش آبي بسيار جدي بود كه خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته امسال پيك تنش آبي در بسياري از مناطق استان بوشهر رفع شده است. اين مخزن ۵ هزار مترمكعبي نيز ۶ هزار و ۲۵۰ خانوار با جمعيت ۲۵ هزار نفري را در اين شهر تحت پوشش قرار مي‌دهد كه پيشرفت اين پروژه مطلوب است.


پخش و اجراي بيش از ۳۲ هزار تن آسفالت  در سطح معابر اراك 

شهردار اراك از پخش و اجراي بيش از ۳۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اراك از ابتداي سال جاري تاكنون خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اراك، دكتر عليرضا كريمي با اشاره به تحولات زيرساختي در امور مربوط به بهسازي و مرمت روكش آسفالت معابر شهري، گفت: يكي از خواسته‌هاي مهم و به حق شهروندان برخورداري از آسفالت و مناسب‌سازي معابر در شهر است كه در اين راستا شهرداري اراك مطابق با برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲، اجراي پروژه آسفالت را به صورت جدي از ابتداي سال در دستور كار خود قرار داده است. وي در ادامه افزود: از ابتداي سال ۱۴۰۲ تاكنون و درحالي كه فقط ۳ ماه از سال جاري سپري شده است، نزديك به ۳۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر اين شهر پخش و اجرا شده است.
وي در پايان تاكيد كرد: تلاش خواهد شد ميزان بازدهي واحدهاي اجرايي شهرداري به ويژه تا پايان فصل مناسب عمليات عمراني، روز به روز افزايش يابد تا در بحث اجراي پروژه نهضت آسفالت اقدامات مطلوبي در راستاي كسب رضايت شهروندان انجام شود.


پايان حفاري تونل بزرگ گورميزه  در محور اردل- دوپلان

مديركل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: يكي از تعهدات راه و شهرسازي در سفر رياست‌جمهوري به استان در برابر اختصاص اعتبار، اتمام حفاري تونل و احداث پل‌ها در اين مسير بود كه طي روزهاي اخير كار حفاري تونل بزرگ گورميزه پايان يافت و اميدواريم در ادامه با تامين اعتبار مناسب، پوشش تونل‌ها، احداث پل‌هاي مسير و روسازي انجام و پروژه به بهره‌برداري برسد. به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (چهارمحال و بختياري)، حسينعلي مقصودي مديركل راه و شهرسازي استان در جريان تور بازديد خبرنگاران از روند احداث مسير و تونل گورميزه، اظهار كرد: طول جاده اردل به دوپلان حدود ۱۵ كيلومتر است و در اين مسير چهار تونل قرار دارد كه بزرگ‌ترين تونل حدود ۱۶۶۰ متر است، همچنين سه تونل‌ ۵۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ متري نيز در مسير وجود دارد كه در سنوات گذشته حفاري شدند. وي ادامه داد: در سال‌ ۱۳۹۸ قرارداد احداث تونل گورميزه با يك شركت دولتي منعقد شد و عمليات اجرايي تونل از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و انتهاي سال ۱۳۹۹ با سفر رييس مجلس شوراي اسلامي و بازديد از پروژه گورميزه، مقرر شد تامين اعتبار مناسبي براي پروژه انجام شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون