• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5522 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۲ تير

واردات بيش از نيم ميليارد دلار موبايل در بهار

گمرك جمهوري اسلامي ايران اعلام‌ كرد: ۲ ميليون و ۸۰۳ هزار دستگاه گوشي تلفن همراه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ وارد كشور شده است.
مطابق آمارهاي گمرك، از مجموع واردات تلفن همراه تعداد ۲ ميليون و ۶۵۴ هزار دستگاه به روش تجاري و ۱۴۹ هزار دستگاه به صورت مسافري وارد كشور شده است.
بر همين اساس ارزش واردات گوشي تلفن همراه به روش تجاري در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ميزان ۴۸۳ ميليون و ۶۰۱ هزار دلار و به روش مسافري ۹۰ ميليون و ۶۷۹ هزار دلار بوده است؛ بر اين اساس در مجموع ۵۷۴ ميليون و ۲۸۰ هزار دلار انواع گوشي تلفن همراه وارد كشور شده است.
آمار گمرك نشان مي‌دهد واردات گوشي تلفن همراه در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۴ ميليون و ۳۱۵ هزار دستگاه بود كه از اين ميزان واردات ۱۳ ميليون و ۷۶۴ هزار دستگاه به روش تجاري و ۵۵۰ هزار دستگاه نيز به روش مسافري وارد كشور شد. همچنين ارزش واردات انواع گوشي تلفن همراه به روش تجاري در سال ۱۴۰۱ به ميزان ۲ ميليارد و ۸۷۱ ميليون دلار و به روش مسافري ۳۴۶ ميليون و ۷۳ هزار دلار بود و واردات گوشي تلفن همراه در سال ۱۴۰۱ به روش تجاري و مسافري در مجموع به 3 ميليارد و ۲۱۷ ميليون دلار رسيد.
گوشي تلفن همراه با كد تعرفه‌هاي «۸۵۱۷۱۲۱۰» و «۸۵۱۷۱۳۹۰» به شرح گوشي‌هاي تلفن همراه هوشمند و كد تعرفه‌هاي «۸۵۱۷۱۲۲۰» و «۸۵۱۷۱۴۲۰» به شرح گوشي‌هاي تلفن همراه با صفحه كليد غير لمسي تعريف مي‌شود كه در حال حاضر انواع گوشي تلفن همراه به دو شيوه تجاري و مسافري وارد كشور مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون