رويكرد حمايت از مصرف كننده و توليد كننده كامل شد
در فعاليتهاي سازمان حمايت هميشه حركتهاي يكطرفه به نام مصرفكننده نشان داده ميشد و از ياد همه رفته بود كه حمايت از توليدكننده خود باعث حمايت از مصرفكننده ميشود و يكي از رسالتهاي اين سازمان است. اينكه سازمان حمايت از مصرفكنندگان و توليدكنندگان بداند چه موانعي سر راه توليدكننده است و چه دستگاههايي راه توليد را سد كردهاند و به رفع آن كمك كند باعث خواهد شد با افزايش توليد نفع به مصرف كننده نيز برسد و تعادل بازار نيز اتفاق بيفتد. دخالت در امور توليدكنندگان و ايجاد مشكل براي آنها به وسيله تخصيص ارز و مسائل گمركي و حتي بخشنامههاي ادارات زيرمجموعه وزارت صمت كارهايي است كه توليد كننده را به زمين ميزند. شركتهاي بزرگ توليدي در حسادتهاي مسوولان ناآگاه و يا قوانين ناقص هميشه ضرر زيادي ديدهاند و رفع آنها سبب پرواز و افزايش توليد و حتي توسعه خطوط ميگردد و اينجاست كه سازمان حمايت بايد در نيمه ديگر از وظيفه خود به كمك آنها بياييد، نيمهاي كه هميشه توجيهش سخت و موانعش سنگين است.
سازمان حمايت با رويكرد جديد در واقع يك دورانديشي براي رفع مصرف كنندگان انديشيده است. اين سازمان توان كمك به توسعه را دارد در صورتي كه اين رويكرد مثبت را ادامه دهد.