• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5544 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۸ مرداد

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

دختر بكهام الهام‌بخش پدرش شد

بكهام مي‌خواهد اينتر ميامي تيم زنان داشته باشد

ديويد بكهام مي‌گويد برنامه‌هاي ايجاد تيم زنان اينترميامي را از دخترش هارپر الهام گرفته است. بكهام اين ايده را با مالكان مشترك خورخه و خوزه ماس در ميان گذاشته است. در اين بين نقش برجسته دختر هارپر در برنامه‌ريزي براي اين كار غير قابل چشم‌پوشي است. بكهام در سال 2018 به شكل‌گيري اينتر ميامي كمك كرد و تيم امريكايي اولين بازي خود در MLS را در مارس 2020 انجام داد. اكنون مالك 48 ساله باشگاه، هدف خود را براي ايجاد تيم زنان در نظر گرفته است و اين ايده را با آنها در ميان گذاشته است؛ صاحبان همكار خورخه و خوزه ماس.  به نظر مي‌رسد دخترش هارپر 12 ساله، الهام بخش اين مسير بوده است.
بكهام به اتلتيك گفت: «من هميشه با همكارانم صحبت كرده‌ام و من، خورخه و خوزه هميشه صحبت كرده‌ايم. آن هم در مورد داشتن يك تيم زنان در باشگاه (در اينتر ميامي).»
او ادامه داد: «اين چيزي است كه ما از روز اول در مورد آن صحبت كرده‌ايم. در واقع، آوردن يك تيم زنان به باشگاه ما كاري است كه ما قطعا انجام خواهيم داد. با داشتن يك دختر از خودم، مي‌خواهم او هر روز از چيزي الهام بگيرد.» در حال حاضر تمركز قابل توجهي روي فوتبال زنان وجود دارد، به خصوص كه جام جهاني زنان در استراليا و نيوزیلند در حال برگزاري است. در مجموع 12 تيم زنان در ليگ ملي فوتبال زنان در ايالات متحده به رقابت مي‌پردازند كه نيمي از آنها در حال حاضر به يك تيم مردانه وابسته هستند.
گسترش بيشتر NWSL در سال 2026 انتظار مي‌رود و اينتر ميامي تنها باشگاهي نخواهد بود كه براي حق امتياز زنان رقابت مي‌كند. ليگ يونايتد ساكر كه اميدوار است در سال 2024 راه‌اندازي شود، گزينه ديگري براي بكهام و شركت تيم او در مسابقات است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون