• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5546 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۰ مرداد

گزارش اختصاصي «اعتماد» از يك اتفاق عجيب در اردوي سرخپوشان

سير تا پياز ماجراي غذا ندادن به بازيكنان پرسپوليس

خرسندي: نمي‌دانم چه كسي به بچه‌ها غذا نداد!

بازيكن جوان تيم:  شام نخورده خوابيديم، اما فردا ظهر ديديم ناهار هم نيست!

عباس  اسماعيل‌بيگي:  براي مساله‌اي كه نمي‌دانم چيست، دارم فحش مي‌خورم!

 

روزبه دلاور

به گزارش «اعتماد»، در فوتبال پايه هرازچندگاهي اتفاقات عجيب و غريب رخ مي‌دهد كه فضاي فوتبال را تحت تاثير قرار مي‌دهد. اين بار خبر تنبيه بازيكنان شهرستاني تيم جوانان پرسپوليس كه در خوابگاه ورزشي درفشي‌فر زندگي مي‌كنند باعث بهت و حيرت جامعه فوتبال شد! ماجرا از اين قرار است كه چند بازيكن جوانان پرسپوليس نظافت خوابگاهي كه در آن زندگي مي‌كنند را رعايت نمي‌كنند و يكي از ليدرها كه به عنوان كارمند در باشگاه فعاليت مي‌كند براي تنبيه اين بچه‌هاي شهرستاني يك وعده شام و ناهار آنها را كنسل مي‌كند تا بچه‌ها ۲۴ ساعت گرسنه بمانند! 

در اين ماجرا، مديران باشگاه بايد دقت بيشتري روي افرادي كه به عنوان مسوول غذا يا خوابگاه انتخاب مي‌كنند، داشته باشند. از طرف ديگر محسن خليلي، مسوول آكادمي پرسپوليس كه معمولا جز دوستاني كه در برخي رسانه‌ها دارد، پاسخگوي رسانه‌هاي ديگر نيست وارد عمل شده تا بقيه امور آكادمي باشگاه هم در دست بگيرد و از اين بعد شخصا مسووليت تهيه خوراك بچه‌ها را برعهده داشته باشد! اينكه تمام‌ امور آكادمي يك باشگاه هم دست فردي است كه پاسخگوي افكار‌عمومي نيست خودش يك بحث جداگانه است كه موضوع گزارش و مصاحبه امروز «اعتماد» نيست هر چند ديروز خبر رسيد مديرعامل پرسپوليس قرار است بابت اين اتفاق خليلي را توبيخ كند.  براي بررسي بيشتر موضوع سراغ احسان خرسندي، مربي جوانان پرسپوليس و محمد صالحي، يكي از بازيكنان شهرستاني اين تيم رفتيم كه در ادامه چكيده‌اي از صحبت‌هاي اين دو را مي‌خوانيد.

احسان خرسندي درباره اتفاق رخ داده به خبرنگار اعتماد گفت: يك اتفاقي رخ داده بود كه با مديريت آقاي خليلي حل شد! ظاهرا خوابگاه تميز نبوده و فردي كه براي بچه‌ها غذا تهيه مي‌كند به آنها غذا نداده است! من شنيدم يك شام نداده بودند كه آقاي خليلي براي آنها گرفت. 
خرسندي درباره سمت مسوول غذاي جوانان گفت: او از كارمندان و ليدر باشگاه است. 
مربي پرسپوليس درباره ادامه همكاري اين فرد با جوانان گفت: بعيد مي‌دانم او ديگر كاره‌اي باشد و از اين به بعد مديريت خوابگاه و خوراك بچه‌ها با خليلي است. حدود ۲۰ بازيكن از رده‌هاي مختلف پايه‌ها در ورزشگاه درفشي‌فر هستند. 
خرسندي با اشاره به تماس مديرعامل باشگاه افزود: آقاي درويش در تماس بود و پيگير اتفاقات بعد اين داستان شد. ما هم اطلاع نداشتيم اين اتفاق رخ داده. فردايش متوجه شديم و‌ همه تلاش خودمان را كرديم تا با كمك تيم اين اتفاق را حل كنيم . به لحاظ امكانات هم خدا را شكر كه چند سالي هست كه هم‌ خوابگاه خوب و هم امكانات داريم. اميدوارم بچه‌ها هم با ما و هم با مديران درفشي‌فر همكاري داشته باشند تا اتفاق اينچنيني تكرار نشود. 
به خرسندي گفتيم قرار نيست براي يك بي‌انضباطي غذاي بچه‌ها قطع شود كه توضيح داد: به ما و مديريت اين اتفاق ربطي ندارد. مطمئن باشيد اين مشكل را به‌طور كامل رفع كرديم و ديگر اين اتفاق رخ نمي‌دهد. ما با بچه‌ها خوب رفتار مي‌كنيم، اما خودشان‌ هم اطلاعي به ما ندادند.
اما پس از شنيدن صحبت‌هاي مربي جوانان پرسپوليس با محمد صالحي يكي از بازيكنان شهرستاني اين تيم كه در آن خوابگاه اقامت دارد، گفت‌وگو كرديم‌ . صالحي درباره اتفاق رخ داده به خبرنگار اعتماد گفت: اين ماجرا براي يك هفته پيش است. يكسري از بچه‌ها غذا خورده بودند، اما جمع نكرده بودند. البته دقيقا آن روز در خوابگاه نبودم و‌ نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد اما روز بعدش هم‌ آمدم، ديدم‌ غذا نيست! 
بازيكن لرستاني جوانان پرسپوليس درباره اينكه چه تعداد از وعده غذايي آنها براي تنبيه حذف شده، گفت: يك شام و يك ناهار! 
وي درباره اينكه چه زماني به مربي تيم اطلاع دادند، افزود: شب كه شام‌ نخورديم، ‌اما فردايش كه ديديم ناهار نداريم، رفتيم و به مربي خود گفتيم. 
از صالحي پرسيديم آن فرد چه كسي بود كه پاسخ داد:‌اي كاش اسمش را مي‌دانستم‌ و مي‌گفتم چون براي من مهم نيست طرف چه كسي باشد .‌ امسال سال اولي است كه در خدمت جوانان هستم و قبلا اين اتفاق رخ ‌نداده بود. مسوول خوابگاه ما رضايي است و مسوول غذاي ما اسماعيل‌بيگي اما اينكه او غذاي ما را قطع كرده، نمي‌دانم. 
بازيكنان جوانان پرسپوليس در پايان خواستار برخورد با فرد خاطي شدند و افزود: فكر مي‌كنم با او برخورد بدي شود! چون در اين عصر اين رفتارها باشد قطعا برخورد بدي با آن فرد مي‌شود.
بعد از اين دو نفر خبرنگار اعتماد سراغ عباس اسماعيل‌بيگي رفت. او كه رييس كميته هواداران پرسپوليس است به خبرنگار اعتماد توضيح داد: من ديروز از كربلا آمدم. از شب ششم محرم هم در ايران نبودم، اما از وقتي كه آمدم براي موضوعي كه معلوم نيست فقط توهين و ناسزا مي‌شنوم!
در همين زمينه يك فرد مطلع ديگر به خبرنگار اعتماد گفت: فردي از خارج باشگاه براي تيم‌هاي پايه پرسپوليس ماهيانه رقم قابل توجهي هزينه مي‌كند تا امكانات و غذا براي بچه‌ها تامين شود و گويا همه اين داستان‌ها سر اين است كه چه كسي آن پول را بگيرد و مسووليت هزينه‌كرد آن را در اختيار داشته باشد كه اين هم خودش نكته بسيار عجيبي است!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون