• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5553 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۱ مرداد

پايان ماجراجويی پسران هندبال ايران در كرواسی

تيم ملي هندبال نوجوانان ايران با قرار گرفتن در رده شانزدهم به كار خود در دهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني نوجوانان جهان خاتمه داد.
روز گذشته نوجوانان هندباليست ايران در آخرين مسابقه خود در جام دهم و دومين مسابقه خود در پلي‌آف به مصاف تيم اسلووني رفتند كه در پايان اين ديدار با نتيجه ۲۲-۳۰ به سود اسلووني به پايان رسيد.
با اين نتيجه تيم‌هاي هندبال نوجوانان ايران در رده شانزدهم ايستاد.به گزارش ورزش سه، تيم ملي هندبال نوجوانان ايران كه پس از ۱۳ سال غيبت با كسب نايب قهرماني آسيا پا به مسابقات جهاني كرواسي گذاشته بود، در گروه H با تيم‌هاي سوئد، جزاير فارو و بروندي همگروه بود كه توانست به‌رغم‌ تمام پيش‌بيني‌ها سوئد نايب قهرمان اروپا را در يك بازي تماشايي متوقف كند و جزاير فارو صاحب سبك را شكست بدهد.
هندباليست‌هاي نوجوان ايران سپس با شكست بروندي به عنوان تيم اول گروه H به مرحله يك هشتم رفتند و با عربستان و آلمان هم‌گروه شدند. در اين مرحله و در مسابقه با عربستان با وجود اينكه ۶ گل جلو بودند اما چند اشتباه فردي باعث شد نتيجه را واگذار كنند.
ملي پوشان در مسابقه با آلمان نيز بازي را واگذار كردند و از صعود به جمع ۸ تيم برتر بازماندند و راهي پلي‌آف شدند. هندباليست‌هاي نوجوان كشورمان در اين مرحله ابتدا با برزيل ديدار كردند و با شكست در اين بازي، در آخرين مسابقه خود به ديدار اسلووني رفتند كه با شكست در اين ديدار نيز در رده ۱۶ جام دهم قرار گرفتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون