• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5556 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ مرداد

معماي مهاجم خارجي سرخ‌ها

ايجنت بدترين مهاجم چند سال اخير پرسپوليس دنبال معرفي يك مهاجم ديگر به يحيي است!

در حالي كه يك هفته از آغاز ليگ گذشته، يحيي گل‌محمدي هنوز در پست مهاجم نوك نياز به يك بازيكن دارد. سرخ‌ها در هفته‌هاي گذشته تلاش زيادي براي به خدمت گرفتن شهريار مغانلو كردند، اما به در بسته خوردند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند كه سراغ گزينه خارجي بروند. 
يكشنبه شب يك منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد كه گزينه مدنظر يحيي براي مهاجم نوك مشخص شده است. نام اين بازيكن خليفه كوليبالي اهل كشور مالي است. كوليبالي مهاجم 31 ساله و 197 سانتي‌متري است.
در سوابق اين مهاجم بازي در پاري‌سن‌ژرمن بي، شارلوا بلژيك، خنت بلژيك و نانت فرانسه ديده مي‌شود. او در فصل 2023-2022 در تيم ستاره سرخ بلگراد بازي كرده و آمار بسيار ضعيفي از خود به جا گذاشته است. او در طول فصل گذشته تنها در 7 بازي به ميدان رفته و يك گل هم به ثمر رسانده است. قيمت اين بازيكن در سايت ترنسفرماركت 700 هزار يورو عنوان شده و در حال حاضر بدون تيم است. 
بهترين آمار كوليبالي از سال 2017 تا 2022 بوده كه در نانت فرانسه در 99 بازي 21 گل به ثمر رسانده است. يعني به‌طور متوسط در هر 5 بازي يك گل! اين مهاجم سابق پوشيدن پيراهن تيم ملي مالي را هم در كارنامه دارد. 
اما رسانه‌اي شدن نام اين مهاجم در اعتمادآنلاين بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌ها پيدا كرد و واكنش منفي هواداران را به خاطر عملكرد ضعيفش به دنبال داشت. به‌طوري كه روز گذشته واكنش غيررسمي برخي مديران باشگاه را نيز برانگيخت. در همين راستا يك منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد، رسانه‌اي شدن نام اين مهاجم كه در فصل گذشته تنها هفت بازي انجام داده و فقط يك گل به ثمر رسانده بود باعث دور شدن اين بازيكن از باشگاه شده، اما هنوز به‌طور كامل منتفي نشده است.
همان روز گذشته طبق اطلاعاتي كه به دست خبرنگار اعتمادآنلاين رسيد، مشخص شد در حال حاضر ايجنت‌هاي زيادي در اطراف باشگاه پرسوليس حضور دارند و هر كدام از آنها سعي مي‌كنند بازيكن مدنظر خودشان را به يحيي گل‌محمدي تحميل كنند كه تا اين لحظه موفق نشده‌اند. در يك مورد ايجنتي كه يكي از بدترين خريدهاي تاريخ پرسپوليس در پست مهاجم را به باشگاه پرسپوليس آورده بود، تلاش كرده است واسطه انتقال يك مهاجم اهل كاراييب به جمع سرخ‌ها شود ولي تاكنون موفق به انجام اين كار نشده است. 
طبق شنيده‌هاي خبرنگار اعتمادآنلاين، يحيي به خاطر سابقه بدي كه از اين ايجنت دارد حتي حاضر نشده فيلم بازيكن مدنظر اين دلال را ببيند!
جذب مهاجم خارجي باكيفيت اين روزها براي پرسپوليس سخت‌تر از هر كار ديگري شده است. ماركت فوتبال ايران مهاجم نوك باكيفيتي ندارد و بازيكنان خارجي نيز يا اكثرا گران هستند يا اگر قيمت مناسبي دارند از لحاظ كيفي خوب نيستند. در اين ميان دلال‌ها هم حسابي در حال جولان دادن هستند كه اين كار را براي مديران پرسپوليس سخت كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون