• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5564 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲ شهريور

كسب رتبه برتر برق منطقه‌اي فارس در پاسخگويي به‌موقع و سريع

اداره كل امور اقتصادي و دارايي استان فارس با بررسي در درگاه ملي مجوزها و با توجه به عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي استان فارس رتبه برتر پاسخگويي به‌موقع و سريع به درخواست‌ها را به شركت برق منطقه‌اي فارس داد.

به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه‌اي فارس، براساس اين گزارش، شركت برق منطقه‌اي فارس براساس شاخص مهم و پراهميت پاسخگويي به‌موقع و سريع به درخواست‌ها با كسب نمره كامل در رتبه سوم استان قرار گرفته است و دو دستگاه رتبه بالاتر صرفا تعداد درخواست مجوز بيشتري داشته‌اند.

همچنين براساس اين گزارش، اداره كل آموزش و پرورش استان، اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان، شركت برق منطقه‌اي استان فارس، شركت آبفا استان، اداره كل راه و شهرسازي استان و اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان در رتبه‌هاي اول تا ششم قرار گرفته‌اند.

لازم به ذكر است تا قبل از درگاه ملي مجوزها، گاهي گرفتن مجوز، مدت‌ها طول مي‌كشيد و در برخي كسب و كارها اطلاع از كسب مجوز و چگونگي آن با مشكلاتي مواجه بود، درگاه ملي هم صادركننده هر مجوز را مشخص كرده و هم شرايط و مدارك و زمان لازم براي صدور هر مجوز را و اگر صادركننده مجوزي، اين شرايط را رعايت نكند و بخواهد شرط جديدي براي دريافت يك مجوز مطالبه كند، جرم مرتكب شده و از طرف درگاه ملي شناسايي و براي مجازات معرفي خواهد شد.

هدف اصلي درگاه ملي مجوزها اين است كه هر كس، بتواند به ‌راحتي مجوز كسب ‌و كارش را ثبت كند و با داشتن مجوز، رسمي و قانوني كار كند.

 

2500 مگاوات به ظرفيت توليد نيروگاه‌هاي استان‌هاي خراسان افزوده مي‌شود

مديرعامل شركت برق منطقه‌اي خراسان اظهار داشت: تا پايان دولت سيزدهم 2500 مگاوات به ظرفيت توليد نيروگاه‌هاي استان‌هاي خراسان افزوده مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه‌اي خراسان، مهندس محمودي در پايان بازديد از شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق با اعلام اين خبر افزود: با تكميل چند نيروگاه مهم از جمله فاز سوم واحد بخار نيروگاه فردوسي، واحد يك نيروگاه ابن يمين، نيروگاه راشد، نيروگاه شريعتي و نيروگاه طبس ظرفيت توليد برق در استان‌هاي خراسان 2500 مگاوات افزايش خواهد يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون