• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5569 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ شهريور

گهواره

فراخوان ملي لالايي با عنوان «گهواره» كه پيش‌درآمدي براي نخستين دوره آموزش تخصصي لالايي عنوان شده است، منتشر شد.
به گزارش ايسنا، روابط عمومي حوزه هنري در خبري اعلام كرد: اين رويداد در واحد قصه و روايت حوزه هنري كودك و نوجوان با بيش از يك‌سال تحقيق و پژوهش به ‌منظور پر كردن خلأ ارتباطي جامعه با قالب ادبي و تاثيرگذار لالايي برنامه‌ريزي شده است. لالايي ابزار موثر و قدرتمندي است كه در شكل‌گيري هويت كودك و فرآيند رشد و تربيت او نقش مهمي دارد. ما با استفاده از لالايي مي‌توانيم مفاهيم بسياري را به كودك بياموزيم.
گهواره در نظر دارد تا با هدف دستيابي به راه‌حلي براي بحران گفته ‌شده، مفاهيمي از قبيل «توصيف آينده روشن و آرمان‌شهر»، «ترسيم زيبايي‌هاي جهان پس از ظهور»، «اميد و آرزو و روياي ايران قوي»، «انتقال ارزش‌هاي ديني و ملي»، «معرفي قهرمان‌هاي ديني، بومي و ملي» و «ترويج روحيه پهلواني و رفتار قهرمانانه» را از طريق لالايي و از سنين كودكي به بچه‌ها منتقل كند.»
علاقه‌مندان براي شركت در بخش دوم و بخش ويژه نيز مي‌توانند آثار خود را به صورت مكتوب و در قالب ورد با قلم ب نازنين شماره ۱۴ به همراه مشخصات كامل خود به نشاني الكترونيـكي  دبيرخانه  كنگره  بــه    نشـاني artteen.ir ارسال كنند. محدوديتي در تعداد آثار ارسالي وجود ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون