• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۹ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5580 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۶ شهريور

قتل زني تنها به دست راننده تاكسي اينترنتي

مردي كه در جريان ارتباطش با زني مطلقه او را به قتل رسانده بود از سوي شوهر سابق مقتول كه ولي دم قهري تنها فرزند او است بخشيده شد تا با پرداخت ديه از قصاص نجات پيدا كند.
اوايل مرداد ماه امسال مردي با اورژانس تهران تماس گرفت و درخواست كمك كرد. او گفت كه دختري را با چاقو مجروح كرده و جانش در خطر است. همزمان ساكنان ساختماني كه اين حادثه در آنجا اتفاق افتاده بود نيز با پليس تماس گرفتند و اطلاع دادند  مردي پس از مجروح كردن همسايه‌شان با ضربه چاقو از آنجا گريخته است. دقايقي بعد امدادگران اورژانس پيكر نيمه‌جان زن جوان را به بيمارستان منتقل كردند اما او به دليل شدت جراحت وارده جانش را از دست داد و از آن زمان بود كه تحقيقات براي دستگيري عامل جنايت آغاز شد.
در شرايطي كه تلاش‌ها براي دستگیري متهم به قتل ادامه داشت، او نزد پليس رفت و خودش را تسليم كرد. اين مرد كه راننده تاكسي اينترنتي است و از ۶ سال قبل براي كار به تهران آمده ضمن اعتراف به قتل زن جوان گفت كه ناخواسته مرتكب قتل شده است. او درباره آنچه كه اتفاق افتاده بود گفت: مدتي قبل زن جوان به عنوان مسافر سوار خودروام شد و در بين راه با يكديگر صحبت كرديم و آشنا شديم و بعد از آن رابطه‌مان صميمي‌تر شد. من به او علاقه‌مند شده بودم و قصدم ازدواج بود. در اين مدت ۷۰ ميليون تومان از پول‌هايي را كه حاصل مدت‌ها مسافركشي در تهران بود را به او دادم اما او ديگر حاضر نبود پول‌هايم را پس بدهد. او بعد از مدتي رفتارش با من تغيير كرد و گفت ديگر نمي‌خواهد با من در ارتباط باشد. در اين بين متوجه شدم كه پاي مرد ديگري در ميان است.
متهم در ادامه گفت: روز حادثه براي اينكه آخرين حرف‌هايم را به او بزنم به خانه‌اش رفتم. اميدوار بودم كه شايد از تصميمي كه گرفته منصرف شود و بتوانيم با يكديگر ازدواج كنيم اما او گفت كه ديگر دوست ندارد من را ببيند. 
من هم كه دستم از همه جا كوتاه شده بود و به‌شدت عصباني بودم با چاقو به او ضربه زدم. در ادامه وقتي به خودم آمدم و فهميدم چه كاري كرده‌ام با اورژانس تماس گرفتم اما بعد از ترس فرار كردم. چند ساعت را با عذاب وجدان گذراندم و در نهايت تصميم گرفتم خودم را تسليم كنم.
رسيدگي به اتهامات متهم در دادسرا ادامه داشت و بررسي‌ها نشان مي‌داد تنها ولي دم مقتول پسر خردسال او است. زن جوان سال‌ها قبل ازدواج كرده و پسري خردسال داشت اما بعد از جدايي از شوهرش، پسر او نيز با پدرش زندگي مي‌كرد. در اين شرايط شوهر سابق مقتول به عنوان ولي‌دم قهري پسرش به دادسرا فراخوانده شد تا شكايتش را مطرح كند. هرچند او در روزهاي اول شكايت كرده و خواستار مجازات قاتل شده بود اما چند روز قبل كه براي تعيين تكليف پرونده به دادسرا رفته بود اعلام كرد كه از مجازات متهم صرف‌نظر كرده و براي تامين آينده پسرش خواستار دريافت ديه از قاتل است. بر اساس اين گزارش با منتفي شدن قصاص در اين پرونده قرار است پرونده به زودي با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شود تا متهم به لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون