• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5582 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۸ شهريور

اظهارنظر عجيب محمدرضا مهدوي در گفت‌وگو با «اعتماد»:

به شما قول مي‌دهم پرسپوليس بازي را مي‌برد اما شايد هم مساوي شود!

كودك درون 85 ميليون ايراني با آمدن رونالدو زنده شد!

به گزارش «اعتماد»، تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. شاگردان يحيي گل‌محمدي در ورزشگاه خالي از‌ تماشاگر از كريستيانو رونالدو فوق ستاره پرتغالي و همبازي‌هايش پذيرايي مي‌كنند. 
محمدرضا مهدوي يكي از پيشكسوتان پرسپوليس و تيم ‌ملي كشورمان در خصوص حضور رونالدو در ايران به خبرنگار «اعتماد» گفت: خيلي خوشحالم كه پرسپوليس در مقابل النصر قرار مي‌گيرد و به اميد پروردگار مي‌تواند برنده بازي باشد! از طرفي ستاره‌هاي بي‌نظيري در تيم مقابل بازي مي‌كنند و از بهترين‌ها هستند. مخصوصا رونالدو كه فكر مي‌كنم ۸۵ ميليون ايراني دوستش دارند و دوست دارند او را ببينند و با او عكس بگيرند. همين كه حالا در ايران حضور دارد و بچه‌ها بتوانند او را از نزديك ببينند خيلي عالي مي‌شود! 
از مهدوي پرسيديم منظورش كدام بچه‌هاست كه پاسخ جالبي داد: خيلي از عزيزان دوست دارند با او عكس بگيرند و منظور از بچه‌ها همان ۸۵ ميليون ايراني است! همه مردم بچه مي‌شوند وقتي چنين ذوق و شوقي را در دنياي واقعي و مجازي مي‌بينيم. همه اشتياق زيادي دارند كه اين ستاره بي‌نظير را از نزديك ببينند. براي ما بچه حساب مي‌شوند! اين كودك درون مردم است كه اين اتفاق را رقم مي‌زند اما براي پرسپوليس هيچ تفاوتي ندارد و آن ۱۱ نفري كه انتخاب مي‌شوند بايد از بهترين‌ها باشند و اميدوارم بيرانوند هم به اين بازي برسد.
مهدوي ادامه داد: درباره دوستداران رونالدو اين را هم اضافه كنم در دنياي واقعي مديران باشگاه يا مدير برنامه‌ها شرايطي را فراهم مي‌كنند كه بازيكني كه چند صد ميليون دلار دستمزد مي‌گيرد بايد از كنارش اين پول را در بياورند. مدير تبليغاتي دارند، مدير برنامه‌ريزي دارند، اينها بايد يك كارهايي انجام دهند تا از اين بابت يك درآمدزايي داشته باشند ضمن اينكه حالا كه رونالدو در ايران است از لحاظ امنيتي بايد خيلي مراقب باشند . مهدوي در خصوص بازي پرسپوليس و النصر هم نظر جالبي دارد! وي در خصوص قول برد پرسپوليس مقابل النصر به خبرنگار «اعتماد» گفت: اين را به شما قول مي‌دهم كه پرسپوليس بازي را مي‌برد! البته اين را بگويم در تدابيري كه يحيي انديشيده مصدوميت و محروميت نقشي نداشته، اما وقتي مي‌بينيم بيرانوند مصدوم است خب شرايط هم خيلي سخت مي‌شود. چه بخواهيم چه نخواهيم ‌بيرانوند نفر اول آسياست. رسيدن او به بازي با شرايط آرماني خيلي متفاوت است يا شايد مثلا‌ پورعلي‌گنجي آن شرايط آرماني خودش را نداشته باشد. باز هم به شما قول مي‌دهم پرسپوليس برنده‌ است. وقتي ايمان‌ و اعتقاد دارم به اين ‌تيم اين قول را مي‌دهم. البته تاكيد مي‌كنم بدون مصدوم‌ و‌ محروم! 
پيشكسوت پرسپوليس درباره‌ پيش‌بيني‌اش از نتيجه بازي گفت: بدون مصدوم و محروم پرسپوليس يك بر هيچ مي‌برد، اما با مصدوم و محروم ‌هم نتيجه مساوي مي‌شود! 
مهدوي در پايان گفت: آرزويم اين است ورزشگاه باز شود و تماشاگران عزيز بتوانند به استاديوم بيايند. يك مطلبي خواندم كه در حال رايزني هستند تا اين اتفاق رخ دهد كه عالي مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون