اولين المپياد مهارتي ويژه عامليتهاي بهمنموتور برگزار شد
المپياد فني و مهارتي عامليتهاي گروه بهمن برگزار شد. در اين رقابت، عامليتهاي گروه بهمن، طي سه مرحله توانايي و مهارتهاي فني خود را به چالش كشيدند.
خسرو خسرويفر، قائممقام معاونت خدمات پس از فروش درباره جزييات اين رقابت، گفت: «مرحله اول اين رقابت، عامليتها در يك آزمون كتبي شركت كردند و نفرات برتر به آزموني كه سوالات پيچيدهتر و تخصصيتري داشت حاضر شدند و به سوالات پاسخ گفتند.» وي در همين اضافه كرد: «افرادي كه بالاترين نمره را كسب كردند به مرحله عملي المپياد دعوت شدند.»
قائممقام معاونت خدمات پس از فروش گروه بهمن در توضيح اين رقابت گفت: «در هر مرحله ايرادات فني كه توسط طراحان سوال مسابقه طراحي شده بود كه عامليتها بايد با ثبت ركورد، عيوب را برطرف كنند. در مرحله سوم قطعات خودرو باز شده كه در اين مرحله عامليتها بايد مهارت مكانيكي خود را محك بزنند.»
خسرويفر، در خصوص هدف از برگزاري اين رويداد رقابتي گفت: «اين رقابت بر اساس استاندارد شركت مادر تهيه و تدوين شده است و قصد ما از طراحي اين مسابقه ارتقاي كيفيت ارايه خدمات عامليتهاي گروه بهمن به استانداردهاي بينالمللي است. داوران اين رقابت از شركت سازنده اصلي خودرو دعوت شده بودند.»
وي با اشاره به اينكه كارشناسان پذيرش نيز المپياد ويژه خود را دارند، گفت: «براي كارشناسان پذيرش نيز المپياد متناسب با نيازهاي آنها طراحي شده و آنها رقابت ويژه خود را دارند. كارشناسان پذيرش بايد طي 9 مرحله پذيرش را بهطور صحيح و دقيق اجرا كنند.» زارع تاكيد كرد، اگر كارشناسان پذيرش به درستي از رانندگان گزارش بگيرند، رفع عيب محصول دقيقتر انجام ميشود.
همچنين در همين رابطه حميدرضا زارع، رييس آموزش فني گروه بهمن گفت: «هدف از برگزاري اين رقابت، افزايش ميزان توانمندي عامليتها و در نهايت جلب خشنودي و رضايتمندي مشتريان گروه بهمن است و نفر برتر اين رقابت براي يك دوره آموزشي به كشور چين اعزام خواهد شد.» رييس آموزش فني گروه بهمن همچنين از برگزاري رقابتي در حوزه خودروهاي تجاري توليدي گروه بهمن خبر داد.