• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5597 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۷ مهر

اختتاميه بازي‌هاي آسيايي هانگژو برگزار شد

پايان كار ايران با برنز بهمنيار

اختتاميه نوزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي برگزار شد.
به گزارش ايسنا، نوزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي كه به ميزباني هانگژو برگزار شد، روز يكشنبه، ۱۶ مهر به پايان رسيد و مراسم اختتاميه اين بازي‌ها در استاديوم اصلي مركز ورزشي هانگژو با نام نيلوفر آبي برگزار شد. 
در اين مراسم تيم‌هاي حاضر رژه رفتند و پرچم شوراي المپيك آسيا هم به ميزبان بعدي بازي‌ها كه آي‌چي و ناگويا ژاپن است، داده شد.
 چين با كسب ۲۰۱ طلا، ۱۱۱ نقره و ۷۱ برنز با مجموع ۳۸۳ مدال در جايگاه نخست بازهاي هانگژو قرار گرفت. ژاپن با ۵۲ طلا، ۶۷ نقره، ۶۹ برنز و مجموع ۱۸۸ مدال دوم شد و كره‌جنوبي هم با ۴۲ طلا، ۵۹ نقره، ۸۹ برنز و مجموع ۱۹۰ مدال در جايگاه سوم ايستاد. 
كاروان ورزش ايران با ۲۸۹ ورزشكار در ۳۴ رشته ورزشي در نوزدهمين دوره از بازي‌هاي آسيايي شركت كرد كه با ۱۳ طلا، ۲۱ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال در رده هفتم ايستاد.
روز گذشته نماينده كوميته زنان ايران در بازي‌هاي آسيايي هانگژو به عنوان آخرين ورزشكار ايراني كه در اين بازي‌ها مسابقه داد، در مبارزه با حريف ژاپني‌اش براي كسب مدال برنز با نتيجه شش بر پنج به پيروزي رسيد.
بهمنيار صبح ديروز كارش را با پيروزي برابر حريف مالزيايي آغاز كرد و سپس در مقابل مبارز كامبوجي زير سه دقيقه مسابقه را برد و به نيمه‌نهايي رفت اما در آنجا برابر كاراته‌كاي قزاقستاني متوقف شد و شانس كسب مدال طلا را از دست داد.
كاراته ايران طي دو روز گذشته توسط سجاد گنج‌زاده (طلا) و فاطمه سعادتي (برنز) كسب مدال كرده بود.
در اين وزن كاراته‌كاي اماراتي به مدال طلا رسيد و نماينده ازبكستان نقره‌اي شد.
سارا بهمنيار در پايان بازي رده‌بندي گفت: خوشحالم كه در اين بازي‌ها به مدال برنز رسيدم. البته هدف من مدال طلا بود ولي خدا را شكر كه دست خالي نمي‌روم. امروز برابر حريف نامدار ژاپني پيروز شدم و به مدال برنز رسيدم و اين مدال را به مردم خوب كشورم تقديم مي‌كنم و سپاسگزارم كه حمايت‌مان كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون