• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5617 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۰ آبان

فروش نقدي فوري محصولات بهمن‌ديزل در عامليت‌ها ويژه آبان‌ماه

شركت بهمن‌ديزل تعداد محدودي از 3 محصول خود را به صورت نقدي و با قيمت قطعي به فروش مي‌رساند. اين طرح فروش آنلاين از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه 8 آبان آغاز و تا ساعت 12 پنجشنبه 11 آبان از طريق عامليت‌ها انجام مي‌شود و مشتريان جهت خريد بايد به شبكه عامليت‌هاي مجاز بهمن‌ديزل در سراسر كشور مراجعه كنند. اين محصولات مدل ۱۴۰۲ و با موعد تحويل هفته دوم آذر سال جاري است. در اين طرح كاميون فورس 6 تن كابين خوابدار به صورت شاسي و همراه با كاربري، فورس 12 تن بدون كاربري و كاميون كشنده امپاور BD500 به فروش مي‌رسد.شرايط و ضوابط مربوط به اين طرح جهت مطالعه بيشتر مشتريان در وب‌سايت گروه بهمن اعلام شده است.

حضور همراه اول در نمايشگاه آيتكس مشهد

همراه اول با پكيج متنوعي از محصولات و خدمات

فناورانه و تجربه آينده به نمايشگاه آيتكس مشهد مي‌رود. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، رويداد «آيتكس 1402» از امروز چهارشنبه 10 آبان 1402 به مدت چهار روز در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر مشهد برگزار مي‌شود و همراه اول به عنوان حامي، با پكيجي از محصولات و سرويس‌هاي فناورانه خود در اين نمايشگاه حضور دارد. با توجه به اينكه نمايشگاه آيتكس تمامي حوزه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ‌ارتباطات اعم از هوش مصنوعي، موبايل، سخت‌افزار، نرم‌افزار، بلاكچين و شهر هوشمند را پوشش مي‌دهد، همراه اول سعي بر تنوع در ارايه محصولات و سرويس‌هاي نمايشگاهي‌اش داشته است. بنابراين در قالب چند زون تخصصي كه شامل حوزه‌هاي «گيم با استفاده از فناوري‌هاي نوين»، «معرفي MEC و 5G»، «سبك زندگي ديجيتال با سرويس‌هاي گردشگري، اوانو و اپراتور سلامت»، «هوشمندسازي با سرويس‌هاي هوشمندسازي انرژي در بخش خانگي و اداري، صنعتي و كشاورزي» و «راه‌حل‌هاي كسب‌وكاري و سازماني نظير سرويس‌هاي آواك، تبليغات مبتني بر مكان و اتصال شعب» مي‌شود، ميزبان بازديدكنندگان از آيتكس 1402 خواهد بود.

عمليات اجرايي پروژه فيبر نوري تبريز آغاز شد

شهردار تبريز از آغاز عمليات اجرايي پروژه فيبر نوري تبريز

با اعتبار ۲۰۰ ميليارد تومان و به طول ۲۴۰ كيلومتر خبر داد. به گزارش شهريار، يعقوب هوشيار در آغاز عمليات اجرايي پروژه فيبر نوري اظهار كرد: هوشمندسازي و مديريت پايدار از اهداف مديريت شهري جديد تبريز است كه زيرساخت‌هاي آن همچون فيبر‌نوري بايد ايجاد شود. وي افزود: مطابق قرارداد منعقد شده با شركت سرمايه‌گذار ۲۴۰ كيلومتر فيبر نوري در تبريز اجرا مي‌شود. هوشيار خاطرنشان كرد: شهرداري تبريز در دو سال گذشته با بهره‌گيري از توان فني و مهندسي خود ۷۰كيلومتر فيبر‌نوري احداث كرده كه پروژه فعلي طرح توسعه فيبر نوري تبريز است. وي اضافه كرد: برنامه شهرداري تبريز توسعه ۷۰۰ كيلومتري فيبر نوري و بهره‌مندي عموم شهروندان از اين تكنولوژي است كه در قبال آن درآمد پايدار شهري نصيب شهرداري تبريز مي‌شود. شهردار تبريز با اشاره به قرارداد ۱۸‌ماهه احداث فيبر نوري يادآور شد: تلاش شهرداري تبريز تكميل اين پروژه در كمترين زمان ممكن و ارايه خدمات بهينه به شهروندان است. وي افزود: در فاز اول پروژه فيبر نوري تبريز حجم سرمايه‌گذاري ۲۰۰ ميليارد تومان در نظر گرفته‌ شده است و تلاش مي‌شود در فاز دوم كه ۴۵۰ كيلومتر است براي كسب و كارهاي خانگي نيز خدماتي ارايه كنيم. هوشيار با اشاره به برنامه دولت در توسعه هوشمندسازي شهرها نيز گفت: بايد به سمتي حركت كنيم كه تمام ظرفيت‌هاي خود را به سمت منافع ملي سوق دهيم تا توسعه پايدار شتاب بيشتري گيرد.

رقابت گيمرها در مسابقات جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي با حمايت همراه اول

جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي ايران با حمايت همراه اول به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاري است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، هشتمين جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي ايران در رشته فيفا ۲۳ از ديروز با حمايت همراه اول در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به كار كرد. اين رويداد كه با عنوان «مسابقه يك ميليون نفري» از تابستان 1402 كار خود را آغاز كرده بود، با برگزاري مسابقات استان تهران در روزهاي ۹ و ۱۰ آبان و همچنين برگزاري مسابقات كشوري بين برگزيدگان استان‌ها در روز ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در باغ موزه دفاع مقدس به كار خود پايان مي‌دهد. قرار است در آيين اختتاميه هشتمين جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي ايران، از برگزيدگان ۲۰ بازي‌ موبايلي ايراني و نفرات برتر رشته فيفا ۲۳ تقدير و تجليل به عمل ‌آيد. علاقه‌مندان به تماشاي اين مسابقات مي‌توانند در روزهاي برگزاري اين رويداد با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از نزديك شاهد فضاي هيجان‌انگيز اين رقابت‌ها باشند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون