• ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5626 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۱ آبان

پيام عجيب آنتونلا به سوفيا!

نقشه‌هاي پنهاني همسران مسي و سوارز

آنتونلا روكوزو، همسر ليونل مسي در حالي كه شايعات زيادي مبني بر ملاقات دوباره اسطوره‌هاي بارسلونا در ميامي شكل گرفته است، پيامي به سوفيا بالبي، همسر لوئيس سوارز فرستاد كه به اين حواشي دامن زد.
به گزارش روزنامه اعتماد، آنتونلا روكوزو در آخرين پست خود در شبكه‌هاي اجتماعي اشاره‌اي قوي به پيوستن لوئيس  سوارز به  اينترميامي داشت.
در رسانه‌هاي فوتبالي امريكاي جنوبي و امريكاي شمالي اخبار زيادي پيرامون احتمالي هم‌تيمي شدن دوباره مسي- سوارز شكل گرفته است. 
رسانه‌ها در اين رابطه نوشته‌اند كه انتظار مي‌رود سوارز گرميو را ترك كند و با ليونل مسي و هم‌تيمي‌هاي سابق خود در بارسلونا يعني جوردي آلبا و سرخيو بوسكتس در اينترميامي هم‌تيمي بشود. طبق گزارش‌ها، قراردادي يك ساله با همراه يك گزينه براي 12 ماه تمديد توافق شده و سوارز قرار است در سال 2024 در MLS  بازي كند. 
سوارز اخيرا در گرميو به يك فرم فوق‌العاده رسيده و در آخرين بازي تيمش مقابل بوتافوگو توانست در كامبك تماشايي تيمش هت‌تريك كند. او توانست برابر صدرنشين ليگ برزيل در حالي كه تيمش با نتيجه 3 بر يك عقب بود در عرض 19 دقيقه سه بار گلزني كند تا بار ديگر ارزش‌هاي بالاي خود را به نمايش بگذارد. 
در اين بين علاوه بر مسي كه از همبازي شدن با دوست قديمي‌اش خوشحال مي‌شود همسر مسي نيز به نظر مي‌رسد كه مشتاق است به زودي زمان زيادي را با خانواده سوارز  بگذراند.
روكوزو تولد دوستش را در اينستاگرام با مجموعه‌اي از تصاوير و زيرنويس «تولدت مبارك» جشن گرفت. او همچنين نوشت: «براي خنده‌هاي بيشتر، داستان‌هاي بيشتر و غروب‌هاي بيشتر در كنار هم. من تو را مي‌پرستم و دلتنگت هستم. پي‌نوشت: ما بايد عكس‌هاي‌مان را تجديد كنيم دوست عزيزم.» او در اين پست همسر سوارز را نيز منشن كرد. 
رناتو گائوچو، سرمربي گرميو قبلا گفته است كه نگهداشتن سوارز «نياز به معجزه دارد»، در حالي كه تاتا مارتينو، سرمربي اينترميامي اعتراف كرده است كه اين ستاره اروگوئه‌اي در برنامه‌هاي آينده او وجود دارد.
سوارز و مسي دوستان صميمي هستند و شش سال را با هم در بارسلونا گذراندند تا اينكه مهاجم سابق ليورپول در نيوكمپ در ليست مازاد قرار گرفت و سپس ايالت كاتالان را ترك كرد، اين اتفاقي بود كه حسابي خشم مسي را برانگيخت. مرد سابق ليورپول قبلا اعتراف كرده بود كه اين دو بازيكن روياي بازنشستگي با هم را دارند و اكنون به نظر مي‌رسد كه آنها آرزوي خود را برآورده خواهند كرد.
اينترميامي در سال 2024 با شروع فصل جديد به ميدان خواهد رفت. در همين حال، مسي قرار است در مرحله مقدماتي جام جهاني به مصاف اروگوئه و آرژانتين برود. سوارز از تركيب اروگوئه كنار گذاشته شد و بايد ديد كه آيا او فراخوانده خواهد شد يا خير.
در صورتي كه سوارز هم به اينترميامي بپيوندد به نظر مي‌رسد ديويد بكام توانسته شعبه دوي بارسلونا يا اصطلاحا بارسلوناي بازنشسته را در ليگ ايالات متحده احداث كند. او حتي براي نيمكت تيم هم تاتا مارتينو، سرمربي سابق بارسلونا را به ميامي كشاند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون