• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5628 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۳ آبان

جريمه 10 درصد قرارداد بازيكنان پرسپوليس؟

از تكذيب هيات‌مديره تا غيرقانوني بودن اين اقدام

باخت يك بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان اصفهان در بازي رفت بيست و سومين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر كافي بود تا حاشيه‌هاي مختلفي از اين تيم به بيرون درز پيدا كند. خبرگزاري مهر در اين زمينه نوشت: كسر ۱۰ درصد از قرارداد بازيكنان و اعضاي كادر فني، پزشكي، تداركات و رسانه‌اي يكي از اولين اخباري بود كه امروز مطرح شد تا احتمال رويارويي دوباره اعضاي تيم با مديريت باشگاه را به همراه داشته باشد.
حسين خبيري يكي از مديران سرخ‌ها ضمن تكذيب هرگونه جريمه از سوي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس براي اعضاي تيم گفت: اصلا جلسه‌اي نداشتيم كه بخواهيم درباره اين موضوع صحبت كنيم. چنين اتفاقي هم در ذهن ما خطور نكرده است. حمايت كامل از بازيكنان و كادر فني تيم داريم و مطمئن هستم دوباره كنار هم نتايج لازم را مي‌گيريم و اين باخت هم فراموش مي‌شود.
عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس افزود: بهترين سرمربي را داريم و بهترين بازيكناني كه قهرماني آورده و هدفي جز قهرماني ندارند را در اختيار داريم. پس جاي هيچ نگراني نيست.
علاوه بر اين كارشناسان حقوقي نيز مي‌گويند كسر قرارداد بازيكنان و كادرفني به هيچ عنوان قانوني نيست. رسول باختر، كارشناس حقوق ورزش در اين رابطه نوشت: در اخبار آمده است كه اعضاي باشگاه پرسپوليس به جهت كسب نتايج ضعيف با تصويب هيات رييسه 10 درصد جريمه شدند. در فوتبال كسر دستمزد بازيكنان و مربيان به دليل نتايج ضعيف حتي اگر در قرارداد باشد، باطل است.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون