• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5644 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۲ آذر

كارگر جگرکی مرتكب جنايت شد

بامداد جمعه دهم آذر ماه، درگيري مرگباري در يك مغازه جگركي واقع در محله مشيريه به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش داده شد. با اعلام اين خبر، ماموران كلانتري 169 مشيريه و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس به همراه قاضي محمدمهدي براعه؛ بازپرس ويژه قتل شعبه سوم دادسراي امور جنايي، راهي محل حادثه شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد جواني مواجه شدند كه بر اثر ضربه چاقو به قتل رسيده بود؛ بررسي‌هاي اوليه نيز نشان مي‌داد مقتول در جريان درگيري با يكي از كارگرهاي مغازه، با ضربه چاقو به قتل رسيده است. تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت، مقتول به همراه 3 دوست خود كه مشروبات الكلي مصرف و در حالت طبيعي نبوده به قصد شرارت وارد مغازه جگركي شده اما پس از مشاجره‌هاي لفظي در جريان درگيري توسط كارگر جگركي با ضربه غافلگيرانه چاقو به قتل رسيده است.
در گام بعدي، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با دستور قضايي، متهم را بازداشت كردند كه او در تحقيقات ابتدايي به جرم قتل مرد جوان در جريان درگيري اعتراف كرد. 
با دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران، متهم براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده دراختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها