• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5654 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۳ آذر

نوري شاهرودي به عنوان رييس انجمن دوستي ايران و عربستان انتخاب شد

خبرآنلاين|انجمن دوستي ايران و عربستان ديروز در محل مركز پژوهش‌هاي استراتژيك خاورميانه اولين مجمع عمومي خود را برگزار و با حضور تمامي اعضا انتخابات هيات‌رييسه آن برگزار شد كه در نتيجه محمدرضا نوري‌شاهرودي سفير اسبق كشورمان در رياض با اكثريت آرا به عنوان رييس اين انجمن انتخاب شد.
به دنبال برگزاري اولين مجمع عمومي انجمن دوستي ايران و عربستان، حجت‌الاسلام محمدرضا نوري‌شاهرودي به عنوان رييس اين انجمن با اكثريت آرا انتخاب شد.
انجمن دوستي ايران و عربستان ديروز در محل مركز پژوهش‌هاي استراتژيك خاورميانه اولين مجمع عمومي خود را برگزار کرد و با حضور تمامي اعضا انتخابات هيات‌رييسه آن برگزار شد كه در نتيجه حجت‌الاسلام نوري‌شاهرودي سفير اسبق كشورمان در رياض با اكثريت آرا به عنوان رييس اين انجمن  انتخاب شد.
در اين نشست ابتدا محمود محمدي سخنگوي اسبق وزارت خارجه به عنوان دبير جلسه توضيحاتي درباره نحوه و فرآيند شكل‌گيري اين انجمن و اقدامات به عمل آمده تا قبل از تشكيل مجمع عمومي را به استحضار حاضران رساند و درباره سازوكار انتخابات مجمع و افق پيش رو توضيحاتي ارايه داد. حجت‌الاسلام محمدرضا نوري‌شاهرودي در سال ۱۳۶۱ به عنوان نماينده امام خميني(ره) اولين مسووليت اجرايي خود را در كويت آغاز كرد، پس از آن نخست به عنوان سفير جمهوري اسلامي ايران در جماهير عربي ليبي و سپس در كشور عربستان سعودي مشغول به كار شد. نوري شاهرودي همچنين به عنوان مشاور امور بين‌الملل رياست قوه قضاييه، رياست قوه مقننه و مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز فعاليت كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون