• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5656 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۸ آذر

وزير راه و شهرسازي از محصولات گروه بهمن بازديد كرد

وزير راه و شهرسازي مي‌گويد، بايد از ظرفيت خودروسازان خصوصي و دولتي در توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل استفاده كنيم.
مهرداد بذرپاش، وزير راه و شهرسازي و دهقاني فيروزآبادي، معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوري در حاشيه «هفتمين نمايشگاه حمل‌و‌نقل، لجستيك و صنايع وابسته» با حضور در غرفه گروه بهمن از آخرين دستاوردهاي اين شركت خودروسازي در حوزه داخلي‌سازي خودروهاي توليدي بازديد كردند.
بذرپاش در حاشيه اين بازديد بيان داشت: بايد از ظرفيت خودروسازان خصوصي و دو خودروساز دولتي در توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل استفاده كنيم.
وي افزود: وزارت راه و شهرسازي پيرو اين موضوع جلسات متعددي را با خودروسازان برگزار مي‌كند.
هفتمين نمايشگاه حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته در حالي ديروز ۲۷ آذر ماه آغاز به كار كرد كه گروه بهمن با سبدي از محصولات حمل و نقل شهري، تجاري، سواري، موتورسيكلت در اين نمايشگاه حضور يافته است‌.
اين گروه خودروساز در دسته خودروهاي لجستيكي با سبد متنوعي از محصولات تجاري خود از جمله كشنده امپاور BD500، كاميون امپاور BD300 كمپرسي، فورس 12 تن، فورس 6 تن با كاربري آتش‌نشاني و حمل زباله را در معرض بازديد علاقه‌مندان قرار داده است.
بهمن ديزل در اين نمايشگاه كشنده بايك X9 با 560 اسب بخار قدرت را نمايش داده است. اين كشنده را مي‌توان قدرتمندترين و مدرن‌ترين كشنده موجود در بازار ايران دانست. شركت سيبا موتور نيز با سري J6 وJ7 فاو را به نمايش مي‌گذارد. اين شركت به تازگي فروش سري J6 را آغاز كرده و از عرضه سري J7 به بازار خودرو در آينده نزديك خبر داده است.
بهمن موتور ون اينرودز، وانت كاپرا و پيكاپ G9 را معرفي مي‌كند. اين محصولات به دليل قابليت مانور بالا، توانايي به كارگيري در كاربري‌هاي لجستيكي را دارند. اتوبوس 18متري و ۱۲ متري شركت اسنا (زيرمجموعه گروه بهمن) در اين نمايشگاه حضور دارد. اتوبوس‌هاي اسنا با بهره‌مندي از دوربين‌هاي همه‌جانبه در داخل كابين و فضاي بيروني اتوبوس، امنيت و رفاه راننده و مسافران را تامين مي‌كنند. اين اتوبوس با بهره‌گيري از سيستم تهويه قدرتمند دماي داخل كابين را متعادل مي‌كند.
ايران دوچرخ نيز پيشرفته‌ترين و جديد‌ترين موتورسيكلت‌هاي برقي و بنزيني خود را در معرض نمايش قرار داده است. «هفتمين نمايشگاه حمل‌و‌نقل، لجستيك و صنايع وابسته» دوشنبه 27 تا 29 آذر از ساعت 10 تا 18 در محل مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون