• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5656 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۸ آذر

حضور همراه اول با معرفي راهكارهاي هوشمندسازي در نمايشگاه بين‌المللي لجستيك 2023

همراه اول با محوريت «راهكارهاي هوشمندسازي صنعت حمل‌ونقل» و مجموعه‌اي از سرويس‌هاي ديجيتال، به نمايشگاه حمل‌ونقل و لجستيك رفت. 
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور و يكي از اركان اصلي توانمندساز اكوسيستم ديجيتال، به هفتمين نمايشگاه بين‌المللي حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته رفت كه از روز دوشنبه 27 تا 29 آذر 1402 در مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار مي‌شود.
اپراتور اول تلفن همراه كشور با تمركز بر مقوله «طراحي و توسعه راهكارهاي هوشمندسازي صنعت لجستيك» و هدف «معرفي آخرين دستاوردها» در اين نمايشگاه حضور دارد و سرويس‌ها و پلتفرم‌هاي ديجيتال بومي خود را ارايه مي‌كند.
پلتفرم «خودروي متصل»، سرويس «مانيتورينگ كانتينري» و اپليكيشن «مياره» از جمله راهكارهاي‌ تخصصي است كه در غرفه همراه اول معرفي شده و بخش عمده زون ماموريت‌هاي سازماني مرتبط با حوزه حمل و نقل و لجستيك و تحويل مرسوله را به خود اختصاص داده‌اند. بخش ديگر غرفه اپراتور اول تلفن همراه كشور نيز به ارايه خدمات سازماني اختصاصي اين اپراتور مي‌پردازد. از جمله سرويس‌هاي جديد همراه اول مي‌توان به سرويس بيسيم سازماني آواك اشاره كرد كه امكان برقراري ارتباطات صوتي و تصويري در لحظه دوطرفه را براي فعالان اين صنعت فراهم مي‌كند. امروزه تقريبا تمامي صنايع توليدي، تجاري و خدماتي به زيرساخت‌هاي لجستيكي و زنجيره تامين وابسته هستند، درصد بالايي از قيمت تمام شده محصولات و خدمات‌شان به هزينه‌هاي نگهداري، حمل و نقل و زنجيره تامين گره خورده است كه بهينه‌سازي متغير‌هاي هزينه، زمان و كيفيت بيشترين تاثير را در تامين به موقع، ارزان و دقيق محصولات و خدمات دارند.لذا با توجه به اينكه صنعت حمل و نقل به دليل داشتن نقش زيربنايي، تاثير فراواني بر فرآيند رشد اقتصادي كشور دارد، همراه اول در راستاي ماموريت خود، به سمت سرمايه‌گذاري و توسعه راهكارهاي ديجيتال و هوشمندسازي در صنايع مختلف از جمله لجستيك رفته است. گفتني است همراه اول از مديران و صاحبان كسب و كار براي بازديد از غرفه خود و آشنايي با محصولات و خدمات ديجيتال ارايه شده در اين رويداد كه با حضور و مشاركت شركت‌هاي دانش‌بنيان و نمايندگان خارجي در حال برگزاري است، دعوت كرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون